Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jasså, det är till att smaka egen medicin.
Hur känns det nu då, när du måste försvara dig och allt du säger/skriver vänds emot dig?
Hah! Hoppas vi ses till veckan så vi kan jaga varann med paparazzikamerorna!![]()
![]()

...massa snack...
Psst! En Pudel....
Du jämför mig med en pudel?? Åkej, nu är det kokta fläsket stekt! Vidbränt! Förkolnat! En förbehållslös och välförtjänt hyllning.

Neeeej Anna! Nu missförstod du alltihop. Jag menar med mitt fotomontage: Att göra en pudel Hoppas du du tar detta på allvar och inte tror att jag skulle jämföra dig med en pudel!!!![]()

Neeeej Anna! Nu missförstod du alltihop. Jag menar med mitt fotomontage: Att göra det med en pudel Hoppas du du tar detta på allvar och inte tror att jag skulle jämföra dig med en labrador!!!![]()
Fi fan, du e eKlig....
Nu dog hundskämtet....
Ja, hundskämt e puckat.

Det var jag och min kusin från Uzbekistan som var ute och bombade Bulten så ni kan lägga ned allt tissel och tassel om kärlek och sådant överskattat trams!
Ps. Det luktar barnmat när Pucken talar Ds.![]()

Du jag hade tråkigt när du och Lindqvist var ute på er kärlekstur så jag smakade på hans matlåda som stog kvar på Rosen.
Det var jag och min kusin
Även en amatörspanare som jag, noterar en smula oroat, att just det företag du jobbar på, Pippi, kommer att vara hovleverantör till det berömda hästhuvudet. Jag tycker det osar katt lång väg. Är du det privata sändebudet? Blir det inte långt att trava iväg till Sicilien med ett ruttnande hästhuvud? Eller är det för den goda sakens skull?
Signatur: Nyfiken i en strut(s)

Det var jag och min kusin från Uzbekistan som var ute och bombade Bulten så ni kan lägga ned allt tissel och tassel om kärlek och sådant överskattat trams!![]()
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!