Spaningsledningen rapporterar

...jaha... måste man ha bevis också menar du för att få hugga halsen av folk:confused: Hoppsan...tänkte inte på det...
men ska genast sätta igång med insamlandet av konkreta bevis!
Tror faktiskt att jag kan börja redan i morgon genom att spana på individer i denna grupp:
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?p=4913142#post4913142

När ska vi diskutera lönen då?

Lön??? Det kallas välgörenhet!! Du bidrar till att hjälpa samhället och hindra detta tramsande som dejting, gulligull och pussiluss. Iaf i kombination med hojåkning... Vi kan ju inte ha det på detta vis. Man ska ju inte behöva känna sig kränkt om man åker förbi rosenhill för en fika då dessa turturduvor ploppar upp lite titt som tätt. Det är inte okej och kan leda till dyra böter samt indraget dejtingtillstånd!!

För mycket kärringar i den här tråden...släng ut dem och upplev glansdagarna vi hade i Balkan på sena 80-talet!!!!! :yoparty

Asså Ragge har ju lovat att resa en staty till vår ära, det tycker jag är lön nog.

Men sen följer en del fringisar med jobbet, man ställer sig bredvid nån i fikakön och börjar tala lite menande om de olika uppgifter man fått höra om den personen. Brukar resultera i gratis fika! Funkar även vid bensinpumpen.

För mycket kärringar i den här tråden...släng ut dem och upplev glansdagarna vi hade i Balkan på sena 80-talet!!!!! :yoparty

Excuse me men är inte det här stockholmsforumet? Borde inte du hänga i Balkanforumet? Adjö. :hej:hej:hej

Last edited:
Excuse me men är inte det här stockholmsforumet? Borde inte du hänga i Balkanforumet? Adjö. :hej:hej:hej

Finns det en sådan.....vad coolt!!!! Då drar jag.
Häpåre :glömdet

Potatoes Mc, de äldsta och hårdaste snubbarna i stan (läs Stockholm)....och i balkan (läs typ Split eller Dubrovnik)!
Let´s do it :D

Last edited:

:rodnar Den där hemska kårandan vettu... :rodnar

Uppsidan är att nu får vi säkert åka på konferens och prata om värderingar, spela rollspel, fika fika fika och sen: hångla med kollegor! :)

Tack Ragge för ditt inlägg!

I just Black&White-fallet fick jag ensam bära hundhuvudet, men jag vill verkligen betona att detta är ett teamwork och det finns fler osjälviska och uppoffrande skvallerkärringar som ägnat timmar åt vårt kall. Ingen nämnd, ingen glömd, men ett gemensamt kännetecken för dessa ideella krafter är :tuttar

Asså Ragge har ju lovat att resa en staty till vår ära, det tycker jag är lön nog.

Bildhuggaren har stött på problem. Skvallerledningen har som bekant begärt att de skall få vifta med :tuttar på statyn, Skvallerledningen anmodas därför att genast inkomma med relevant bildmaterial. Gruppfoto kan vara lämpligt

Last edited:
Jag har fått anonyma meddelanden om att det rör sig en och annan dejtare i självaste tjejåkargänget... ;) Kan någon dementera detta?

Jag har fått anonyma meddelanden om att det rör sig en och annan dejtare i självaste tjejåkargänget... ;) Kan någon dementera detta?

Ja, det känns ju som att det var just därför våra körningar splittrades upp mer o mer då fler outlaw brudar valde att dela 50/50 i könsfördelning. :va

Ja, det känns ju som att det var just därför våra körningar splittrades upp mer o mer då fler outlaw brudar valde att dela 50/50 i könsfördelning. :va

50/50 låter mer som åldersdiskriminering...
Upp till kamp, brudar som inte är 50!
Och alla andra som inte är riktigt 100... :va

Måste nog börja med någonslags statistik snart... Hur ser historiken ut??

Fall 1: Ninja + Skuggan (Skenmanöver, alla friade)
Fall 2: Matematisk formel + fisken lax ( Ouppklarat )
Fall 3: Ninja + Kyrkan (Uppklarat!!)
Fall 4: Mr White + Ms Black (Ouppklarat)
Fall 5: PippiT återkommer med info
Fall 6: fiskvitamin + fröken U (uppklarat)

Ojojoj.. Vill påpeka att 2 uppklarat fall av 6 möjliga är ju inte så pjåkigt??

Last edited:
Måste nog börja med någonslags statistik snart... Hur ser historiken ut??

Fall 1: Ninja + Skuggan (Skenmanöver, alla friade)
Fall 2: Matematisk formel + fisken lax ( Ouppklarat )
Fall 3: Ninja + Kyrkan (Uppklarat!!)
Fall 4: Mr White + Ms Black (Ouppklarat)
Fall 5: PippiT återkommer med info

Ojojoj.. Vill påpeka att 1 uppklarat fall av 5 möjliga är ju inte så pjåkigt??

Tycker mest att det är konstigt att ett så uppenbart fall som fall nummer fem inte har klarats upp tidigare eller ens nämnts någonstans. Dom är ju inte direkt hemliga av sig har jag hört.

Bildhuggaren har stött på problem. Skvallerledningen har som bekant begärt att de skall få vifta med :tuttar på statyn, Skvallerledningen anmodas därför att genast inkomma med relevant bildmaterial. Gruppfoto kan vara lämpligt

jag går ut hårt och bifogar mina :yoparty

Bifogat

• 986.jpg
    986.jpg
    107.1 KB · Visningar: 77

Asså jag drunknar i jobb, men det är ju jag som är ansvarig för bildbanken den här veckan så jag får väl fixa det. Vi tar det lite pö om pö. Först ut är Lorden:

Bifogat

• lorden.jpg
    lorden.jpg
    3.6 KB · Visningar: 152
oooooooohhh!!! Varför gjorde jag slut med honom?? Vilken läckerbit!

För att han hänger med mig nu. :tuttar Med betoning på hänger. :hihi

Vår strategi är att hänga ut först, ta reda på om det stämmer sen. Tänker du tvärtom?

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back