Spaningsledningen rapporterar

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Alltså, det finns flera uppgifter om att syndaren är en sån där lackåläderbrutta. Jag har ett ställ. I TEXTIL, jag upprepar TEXTIL. :huvet :huvet

Ev bilder som jag finns med på tillsammans med nån ev Larzon borde inte förevisas allmänheten då det dels är osmakligt, dels röjer min identitet som murvel! Flera veckors infiltration är nu förgäves, kanske har det för alltid förstört mina möjligheter att agera under cover! :4skrika :4skrika
 

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Ort
Täby
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Watergate, Iran-Contras, Monica_Lewinsky,Toblerone-tanten, Spaningsledningen.

Skandaler vi aldrig glömmer.:fakta:lol:lol:lol
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
MissA, Annjon och Emma kan rentvå mitt smutsade rykte! De fikade nämligen tillsammans med mig då Black&Whiteligan i en ruskig fart lämnade rosen.

Inser ni inte att den riktiga brottslingen kommer undan medans ni låter dessa dimridåer förblinda era sinnen? försök fokusera nu era hönshjärnor!

Jag vill samtidigt kalla samtliga i spaningsledningen till ett krismöte på mitt kontor måndag morgon kl 8:00. Vi verkar ha en dålig attityd till varandra och ska därför ägna morgondagen åt teambuilding, okej?

Jag kommer begära förflyttning till trafikpolisen! Det finns en och annan MCmarodör här inne som ska få smaka på böter, flygande besiktning samt indraget körkort.
 
Last edited:

- Jerker -

Ny medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
X
Hoj
Nej
Alltså, det finns flera uppgifter om att syndaren är en sån där lackåläderbrutta. Jag har ett ställ. I TEXTIL, jag upprepar TEXTIL. :huvet :huvet

Ev bilder som jag finns med på tillsammans med nån ev Larzon borde inte förevisas allmänheten då det dels är osmakligt, dels röjer min identitet som murvel! Flera veckors infiltration är nu förgäves, kanske har det för alltid förstört mina möjligheter att agera under cover! :4skrika :4skrika

Du har säkert ngt porrigt SKINNställ undangömt också.
 

Stalker photo

www.stalkerphoto.com
Gick med
11 Apr 2008
Ort
Norrby
Hoj
Yamaha R6 -03
Sanna.... det är fantastiskt att du har börjat underrätta högre instanser gällande dina näras aktiviteter och förehavanden men jag vill bara meddela dig om att nästa gång får du vara grundligare i bevisningen! Fröken Stalker är och förblir singel och har ej haft olämpliga förehavanden såsom "fikor på bulten" eller "knäskrapa kurva m. manligt sällskap"......

Good hunting!!!
Bevisen ljuger inte...... :fakta
Oskyldig.jpg
 

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Ort
Västerhaninge
Hoj
CBR 1000 -10
Sanna.... det är fantastiskt att du har börjat underrätta högre instanser gällande dina näras aktiviteter och förehavanden men jag vill bara meddela dig om att nästa gång får du vara grundligare i bevisningen! Fröken Stalker är och förblir singel och har ej haft olämpliga förehavanden såsom "fikor på bulten" eller "knäskrapa kurva m. manligt sällskap"......

Good hunting!!!
Bevisen ljuger inte...... :fakta

Bra Amanda! Härligt att se att du tagit detta på allvar och redan så här tidigt i utredningen skaffat dig så pass tung bevisning att vi kan plocka bort dig som misstänkt.

Anna, som jag ser det har du två alternativ. Antingen tar du kontakt med samma åklagare som Amanda och lämnar din redogörelse. Eller så kallar du någon av dina vittnen till förhör och publicerar därefter förhörsprotokollet så att vi sedan kan fria dig från misstanke.

Jag måste sedan ge en eloge till de ev förövarna då de vilselett spaningsledningen till denna grad.
 
Last edited:

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Ort
Hallstavik
Hoj
Ducati Monster -05
Detta är otroligt, här går man under cover en månad för att infiltrera sig i andra betydligt mer osporthojsliga saker och gräva djupare än djupast....
och vad ser jag när jag kommer tillbaka? Jo att jag har missat en helvetes massa intriger, spaning och smygfilmning...

Gamle herr Larzon som jag känner som en hyvens gammal man visar sig vara skum han också och verkar ha gjort sitt bästa för att Anna ska bli suddig..

Detta är allvarligt...mycket allvarligt... jag erbjuder genast mina tjänster i spaningstrykan!

PS.Har jag använding för min SWAT- mundering?:näsblod
 

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Ort
Big City
Hoj
690 SMC-R
Jag har lyckats få tag i ett vittne men dock inte fått hans redogörelse än. Han skulle lämna den tidigt måndag morgon. Jag vill samtidigt kalla samtliga i spaningsledningen till ett krismöte på mitt kontor måndag morgon kl 8:00. Vi verkar ha en dålig attityd till varandra och ska därför ägna morgondagen åt teambuilding, okej?

Ja herregud vilket uppdrag. Jag tror de e spanningsledningen som satt span på sig själva igentligen:gnissla
Nä skulle man börja vrida och vända på allt så kommer ni inse att de är bara en stor ormgropp som Larzon och pucken rullar runt i :D:tuttar
Båda kör små cheyhojar och har ett utseende bara en mor kan älska :tungan
Nä de är lika bra jag inte lägger fram hela förundersökningen. För risken är stor hela domstolen åker dit :näsblod
 

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Ort
Västerhaninge
Hoj
CBR 1000 -10
Detta är otroligt, här går man under cover en månad för att infiltrera sig i andra betydligt mer osporthojsliga saker och gräva djupare än djupast....
och vad ser jag när jag kommer tillbaka? Jo att jag har missat en helvetes massa intriger, spaning och smygfilmning...

Gamle herr Larzon som jag känner som en hyvens gammal man visar sig vara skum han också och verkar ha gjort sitt bästa för att Anna ska bli suddig..

Detta är allvarligt...mycket allvarligt... jag erbjuder genast mina tjänster i spaningstrykan!

PS.Har jag använding för min SWAT- mundering?:näsblod

Vi tycks behöva en åklagare... Kan du tänka dig?? Ditt första uppdrag blir att reda ut historierna kring BusAnna, hon verkar ha hamnat lite i klistret. Jag som spaningsledare kan inte ta ställning i fallet än då jag inte hört hennes s.k vittnen. Har lite tajt schema idag med teambuildning o annat så du kanske kan kolla med dom där MissA, Pippi, Emma o allt vad dom hette? Återkom med besked innan kl 16 då jag går hem för dagen.
/Chifen
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Vittne nummer 1#

Då jag vid denna tidpunkt satt bredvid Anna och fikade kan jag intyga att hon inte har något med paret Black & White att göra. Tyvärr hade vi inte filmkameran med oss och kunde samla de rätta bevisen, men då kvinnan som det sagts tidigare bar skinnkondom kan Anna avskrivas från denna utredning och vi kan börja arbetet med att hitta de riktiga bovarna i dramat.

Kvinnan det gäller körde en svart hoj av äldre karaktär och den har setts till vid flera tillfällen och har enligt egen utsago benämnt vid "Härke" el dulikt.

Har nu i skrivandets stund fått in information om att Mr White har setts till på Sicilien och tagit värvning i Italienska maffian och vi försöker nu få vår spaningsledning på plats att skicka oss bevis för detta så att vi kan skicka ett hästhuvud med UPS till hans säng.

Återkommer med mer detaljer kring detta vartefter de dyker in från olika källor.

Over and out
 

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Vaxholm
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Vittne nummer 1#

Då jag vid denna tidpunkt satt bredvid Anna och fikade.....text... så vi kan skicka ett hästhuvud med UPS till hans säng.

Återkommer med mer detaljer kring detta vartefter de dyker in från olika källor.

Over and out

Även en amatörspanare som jag, noterar en smula oroat, att just det företag du jobbar på, Pippi, kommer att vara hovleverantör till det berömda hästhuvudet. Jag tycker det osar katt lång väg. Är du det privata sändebudet? Blir det inte långt att trava iväg till Sicilien med ett ruttnande hästhuvud? Eller är det för den goda sakens skull?

Signatur: Nyfiken i en strut(s)
 

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Ort
Täby
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Dags att vara snäll mot Anna allså. f-n också. Inget roligt varar för evigt. :D
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
I sann kvällspressanda vill jag nu tala ut. Anklagelserna haglar och jag framställs som synden själv, men detta stämmer naturligtvis inte! :notme
Allt jag gjort har jag gjort för er skull! För att sätta dit flirtarna så att vanligt hederligt MC-folk återigen ska kunna röra sig ute utan att antastas av syndiga singlar med onda avsikter.

Under den gångna sommaren har det närapå varit ett dygnetruntarbete för mig att nästla mig in bland buset. Jag har tvingats göra oanständiga, :censored onämnbara handlingar för att inte röja mitt egentliga uppdrag.
Jag har åkt på flertalet tumanhandturer med diverse skurkar, kastat heta blickar mot misstänkta av alla de slag, mottagit och besvarat flirtiga sms, burit alldeles för tighta tröjor och vid varje givet tillfälle lutat mig framåt, med mera med mera! Ni förstår nog hur motbjudande detta beteende varit för mig! :tuttar

Allt detta har jag naturligtvis gjort helt utan andra avsikter än att tjäna spaningsledningen och vårt kall; att återställa moralen i sporthojsträsket. :mattias

Tack Pippi för din ögonvittnesskildring! :Bugar Nu förutsätter jag att jag är friad från varje misstanke.

Låt oss nu alla göra gemensam sak och ta reda på:
VEM ÄR SKINNSTÄLLSLINKAN??
 

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Vaxholm
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
......
 

Bifogat

  • anna-pudel.JPG
    anna-pudel.JPG
    19.9 KB · Visningar: 48
Last edited:
Nyheter
Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Top