Spaningsledningen rapporterar

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Hahahaha... Du är väl bara för underbar.... :D Så himla bra! Jag väntar dock även på rapporten ang midjeväskan och erkännandet!!

Du menar, fallet vi använder som avskräckande exempel för ungdomar som tror att hojåkning och dejting hör ihop? Det som visar den nakna råa sanningen om hur illa det kan bli när man mixar dessa två? Oki, ska fixa. :tuttar

PS, nån som känner en bra livvakt? Tror jag kan behöva en på donken på torsdag. :glömdet
 
Last edited:

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Ort
Västerhaninge
Hoj
CBR 1000 -10
Du menar, fallet vi använder som avskräckande exempel för ungdomar som tror att hojåkning och dejting hör ihop? Det som visar den nakna råa sanningen om hur illa det kan bli när man mixar dessa två? Oki, ska fixa. :tuttar

PS, nån som känner en bra livvakt? Tror jag kan behöva en på donken på onsdag. :glömdet

Ja precis det fallet, som bekräftar att Grönt bara leder till livsfara.... Självklart skyddar jag dig!!!
 

UllisS

Överlycklig :)
Gick med
5 Apr 2010
Ort
Skälby, Järfälla
Hoj
Kawasaki zx9r -00
Jag vill upplysa den åtalade om att rätten har rätt att döma även om den åtalade nekar.

Utdrag ur förhörsprotokoll:
SL (Spaningsledningen): Så ni bodde på samma camping som de misstänkta under en banhelg.
Vittne U: Ja, jo det stämmer... Spelas det här in?

Hahaha.. ni är duktiga måste jag säga. Men med tanke på era fåfänga vittnen kanske ni borde filma förhören nästa gång ;)

Jag väntar med spänning på att se de avskräckande exemplen ni har, man vill ju verkligen inte vara en av dom som trillar dit på nåt sätt :kär

Och just det, jag har oxå hört talas om den där jättecoola, jättesnygga, jätteduktiga hoj-tjejen.. vad heter hon?? Bus-Anna?? är hon verkligen på riktigt?? Trodde det var en myt bara, kan det verkligen vara sant att hon finns?? Och i så fall, när och var har man störst chans att få se detta prakt-exemplar i verkligheten :D
 

R5+1

Guest
Och just det, jag har oxå hört talas om den där jättecoola, jättesnygga, jätteduktiga hoj-tjejen.. vad heter hon?? Bus-Anna?? är hon verkligen på riktigt?? Trodde det var en myt bara, kan det verkligen vara sant att hon finns?? Och i så fall, när och var har man störst chans att få se detta prakt-exemplar i verkligheten :D
Hon visar sig aldrig för hon är rädd att få stryk av en 50-kilosbrewd! :D
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Jag väntar med spänning på att se de avskräckande exemplen ni har, man vill ju verkligen inte vara en av dom som trillar dit på nåt sätt :kär

Vi kommer kalla in Dr Anthi Amour som får ge de drabbade en intensivkur och återställa ordningen i tjejgänget.

Och just det, jag har oxå hört talas om den där jättecoola, jättesnygga, jätteduktiga hoj-tjejen.. vad heter hon?? Bus-Anna?? är hon verkligen på riktigt?? Trodde det var en myt bara, kan det verkligen vara sant att hon finns?? Och i så fall, när och var har man störst chans att få se detta prakt-exemplar i verkligheten :D

Mja, du förstår, den där Busan är liksom en liten blyg viol som inte gärna syns eller hörs, det blir nog svårt att få fram henne i rampljuset?

Hon visar sig aldrig för hon är rädd att få stryk av en 50-kilosbrewd! :D

Mouwahahaha, Busan: matchvikt 53 kg, kommer mosa dig brewden!! :crash Dra dig i flätorna och bitas!! :kryckor

(Eller om det blir en liten :krama ?)
 
Last edited:

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Ort
Västerhaninge
Hoj
CBR 1000 -10
Och så var det dags igen.. Den gröna lilla ninjan har gjort det igen... Kan det vara ett fall av serie-dejting det handlar om vill vi låta vara osagt men uppgifter har inkommit från mkt starka källor att "ninjan" varit på ytterligare en date. Mer information om ärendet uppdateras under dagen. Det sägs att hon nu klivit ut ur skuggan och trätt fram i solljuset som strålar in genom "kyrk" - fönstret... De nya objektet hon lagt vantarna på kallar vi "kyrkan"
 

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Ort
Västerhaninge
Hoj
CBR 1000 -10
Pressmeddelande

Vi på spaningsledningen vill härmed klargöra att tidigare misstänkt Liquid_shadow är fri från misstanke. Vi kommer däremot att behålla span på honom men kan inte i detta skede gå in närmare på det av utrednings tekniska skäl.
 

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Vi på spaningsledningen vill härmed klargöra att tidigare misstänkt Liquid_shadow är fri från misstanke. Vi kommer däremot att behålla span på honom men kan inte i detta skede gå in närmare på det av utrednings tekniska skäl.
Jag sa ju att mitt alibi var kassaskåpsäkert och här försökte ni få mig att byta nick!
All you girls needs to be spanked! :tungan
 

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Ort
Västerhaninge
Hoj
CBR 1000 -10
Ninjan vs. Kyrkan

Det senaste är då ett nytt tips som inkommit till redaktionen. Det berör en tjej vi kallar "ninjan" och en kille vi kallar "kyrkan". Åter igen ser vi sambandet mellan GRÖNT och relationer/date:ing. Farliga saker och inget vi rekomnederar att ni prövar där hemma. En vuxen är bra att ha i närheten.

Detta par skall ha setts samtala inne på Sveavägen i lördags och "ninjan" skall även ha gjort ett besök i den misstänktas hem. Orten vi befinner oss i nu är Skogås/Trångsund. Vi behöver nu fler tips i ärendet, har du sett något tveka inte att skicka et tPM med info eller återkom i denna tråd. Vi söker även frivilliga för spaning i trakterna Skogås/Trångsund samt Tyresö och även vägen däremellan.

Tack på förhand!
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:rolleyes: efter lite slarv av mej så har jag nu flyttat inläggen från spaningsledningen (råkade göra en ny tråd av den, sen slå ihop dessa 2 och separerat dom igen =))
Nu hoppas jag att denna tråd är rätt så får ni roa er (kan jag säga att Busanna skriver då för klockrent härligt) bäst ni vill här då med span på vem som är på dejt med vem :tummenupp

// Kakan
 

Jonas

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2007
Ort
Vendelsö
Hoj
Honda Cbr1000RR -10
Aspirant i spaningsledningen…

Under lördagen hade jag fått i uppdrag att idka yttre spaning. Jag satt på utsatt plats, väldigt nära brytpunten Rosenhill som bestämts innan. Min uppgift var endast att iaktta och rapportera den trafik som eventuellt verkade misstänksam. Denna lördag var det mycket att notera men helt plötsligt inkommer till brytpunkten ett större gäng med motorcyklar. Jag blev genast uppmärksam och såg att tre stycken av dem var kvinnor. Detta är mycket ovanligt och därför drog dessa till mig sitt intresse.

På ett av fordonen satt den som vi kallar White och kvinnan blev då i mitt sätt att se det Black. Mannen som polisen kallar White åker en vit motorcykel, kvinnan hade svart mc-ställ och körde en mörk mc.
Det visade sig att White troligen betalade för bensinen som Black tankade och detta var en helt klar skenmanöver för att betala för något helt annat, precis som vi hela tiden misstänkt.

Black och White lämnade brytpunkten men på vägen ut stannade de och samtalade med två för mig okända personer en kort stund. Sedan åkte Black och White från stället helt ensamma.
Vad jag kunde uppfatta, (trots att jag var en bit ifrån samtalet) var att Black och White var ett par????

Spaningsledningen är nu mycket intresserad av vart åkte de efter att ha lämnat brytpunkten. De vill snarast komma i kontakt med de två personer som Black och White samtalade med innan de lämnade brytpunkt Rosenhill. Spaningsledningen vill också till allmänheten rikta en fråga: - Har någon sett paret? – Vart åkte de och vart hade de varit? Varför hade de så bråttom från brytpunkten? All information är till nytta för oss, även om du inte sett något vid en speciell tidpunkt, då kan vi avfärda just den pusselbiten.
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
En hypotes: Kan Black&White-fallet ha ett samband med kommentaren i After work-tråden? Där nån haft så bråttom från Rosen att han inte stannat och pratat med en hojbroder?

Själv spanade jag ju city, och fick uppgifter om att paret synts på söder, men när jag försökte förfölja dem försvann de in i en park/pub/port så jag kan inte lämna mer info än så. Kanske är det så illa att förövaren redan lämnat landet??

Kanske ska tilläggas att i blacks signalemente uppges att hon kör i skinnställ så att inga förväxlingar med sedesamma och kyska MC-tjejer i textilställ görs!
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top