Spaningsledningen rapporterar

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
I ärlighetens namn är det väl så att textilställen lämpar sig bättre för slampbeteende? Med tanke på hur svårt det är att åla sig ur ett tight skinnställ, menar jag....:D

Skinnkostym med "lönndörrar" FIX FÄRDIGT !
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.

KjeFten! :fatta! Har inte du en egen forumdel att hänga i? Vavava??!! :mad::mad:

I ärlighetens namn är det väl så att textilställen lämpar sig bättre för slampbeteende? Med tanke på hur svårt det är att åla sig ur ett tight skinnställ, menar jag....:D

Hmmm, *bläddrar i mitt spaningsblock* var det inte nån donna som stod i nån fotokurva häromveckan, iförd ett gigantiskt gore tex?
 
Last edited:

R5+1

Guest
I ärlighetens namn är det väl så att textilställen lämpar sig bättre för slampbeteende? Med tanke på hur svårt det är att åla sig ur ett tight skinnställ, menar jag....:D

ELLER så ses "dansen" när kvinnan ålar sig ur skinnet som förspel. Som en stripteaseuppvisning. :tuttar
Sen är det bara pang på hallonet!

Bara en teori. De är lömska dessa däjtande ninjor o dyl, vi måste tänka som dom!
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
ELLER så ses "dansen" när kvinnan ålar sig ur skinnet som förspel. Som en stripteaseuppvisning. :tuttar
Sen är det bara pang på hallonet!

Bara en teori. De är lömska dessa däjtande ninjor o dyl, vi måste tänka som dom!

Speciellt "skaka armen ur led pga svett som klibbar" är min pesonliga erotiska favorit.
 

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Ort
Västerhaninge
Hoj
CBR 1000 -10
Hmmm, *bläddrar i mitt spaningsblock* var det inte nån donna som stod i nån fotokurva häromveckan, iförd ett gigantiskt gore tex?

O vad hade hon med saken att göra??? Hon ingår väl i spaningsledningen och letade väl fotobevis för kommande avslöjanden? :va

Och du det kallas SPARKDRÄKT!! :fakta
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
O vad hade hon med saken att göra??? Hon ingår väl i spaningsledningen och letade väl fotobevis för kommande avslöjanden? :va

Och du det kallas SPARKDRÄKT!! :fakta

Oj, då ber jag om ursäkt, men ibland är det svårt att skilja på spanare och spanade! rör liksom ihop dom.
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
ELLER så ses "dansen" när kvinnan ålar sig ur skinnet som förspel. Som en stripteaseuppvisning. :tuttar
Sen är det bara pang på hallonet!

Bara en teori. De är lömska dessa däjtande ninjor o dyl, vi måste tänka som dom!

I avskild miljö kanske...men allväderspyjamasarna lämpar sig bäst för hastiga samlag i dikeskanten när brådska före:ligga...
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Anna, du verkar vara nära svaret duktigt jobbat... skakis eller????

Ha ha ha jag har en liknande bild på Larzon !

Fan............ligger i jobbdatorn:huvet
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Anna, du verkar vara nära svaret duktigt jobbat... skakis eller????

Backstabber!! Inga bilder lovade vi ju! :mad:

Jag vill ha din uppsägning på mitt skrivbord imorrn bitti!!

Ha ha ha jag har en liknande bild på Larzon !

Fan............ligger i jobbdatorn:huvet

Fan vad ni är tröga, ni får kicken allihopa! MITT samvete är rent.
 
Last edited:

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Ort
Västerhaninge
Hoj
CBR 1000 -10
Haha... Tror vi behöver få in fler bevis från allmänheten då detta tycks få en lustig vändning... Vad jag hörde körde tjejen i skinn va? Anna du kör ju i textil :va

Jag har lyckats få tag i ett vittne men dock inte fått hans redogörelse än. Han skulle lämna den tidigt måndag morgon. Jag vill samtidigt kalla samtliga i spaningsledningen till ett krismöte på mitt kontor måndag morgon kl 8:00. Vi verkar ha en dålig attityd till varandra och ska därför ägna morgondagen åt teambuilding, okej?
 
Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Last edited:
Nyheter
Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

Top