Spaningsledningen rapporterar

I ärlighetens namn är det väl så att textilställen lämpar sig bättre för slampbeteende? Med tanke på hur svårt det är att åla sig ur ett tight skinnställ, menar jag....:D

Skinnkostym med "lönndörrar" FIX FÄRDIGT !

KjeFten! :fatta! Har inte du en egen forumdel att hänga i? Vavava??!! :mad::mad:

I ärlighetens namn är det väl så att textilställen lämpar sig bättre för slampbeteende? Med tanke på hur svårt det är att åla sig ur ett tight skinnställ, menar jag....:D

Hmmm, *bläddrar i mitt spaningsblock* var det inte nån donna som stod i nån fotokurva häromveckan, iförd ett gigantiskt gore tex?

Last edited:

ELLER så ses "dansen" när kvinnan ålar sig ur skinnet som förspel. Som en stripteaseuppvisning. :tuttar
Sen är det bara pang på hallonet!

Bara en teori. De är lömska dessa däjtande ninjor o dyl, vi måste tänka som dom!

ELLER så ses "dansen" när kvinnan ålar sig ur skinnet som förspel. Som en stripteaseuppvisning. :tuttar

Bara en teori. De är lömska dessa däjtande ninjor o dyl, vi måste tänka som dom!

Speciellt "skaka armen ur led pga svett som klibbar" är min pesonliga erotiska favorit.

Hmmm, *bläddrar i mitt spaningsblock* var det inte nån donna som stod i nån fotokurva häromveckan, iförd ett gigantiskt gore tex?

O vad hade hon med saken att göra??? Hon ingår väl i spaningsledningen och letade väl fotobevis för kommande avslöjanden? :va

Och du det kallas SPARKDRÄKT!! :fakta

O vad hade hon med saken att göra??? Hon ingår väl i spaningsledningen och letade väl fotobevis för kommande avslöjanden? :va

Och du det kallas SPARKDRÄKT!! :fakta

Oj, då ber jag om ursäkt, men ibland är det svårt att skilja på spanare och spanade! rör liksom ihop dom.

I avskild miljö kanske...men allväderspyjamasarna lämpar sig bäst för hastiga samlag i dikeskanten när brådska före:ligga...

Anna, du verkar vara nära svaret duktigt jobbat... skakis eller????

Ha ha ha jag har en liknande bild på Larzon !

Fan............ligger i jobbdatorn:huvet

Anna, du verkar vara nära svaret duktigt jobbat... skakis eller????

Backstabber!! Inga bilder lovade vi ju! :mad:

Jag vill ha din uppsägning på mitt skrivbord imorrn bitti!!

Ha ha ha jag har en liknande bild på Larzon !

Fan............ligger i jobbdatorn:huvet

Fan vad ni är tröga, ni får kicken allihopa! MITT samvete är rent.

Last edited:
Haha... Tror vi behöver få in fler bevis från allmänheten då detta tycks få en lustig vändning... Vad jag hörde körde tjejen i skinn va? Anna du kör ju i textil :va

Jag har lyckats få tag i ett vittne men dock inte fått hans redogörelse än. Han skulle lämna den tidigt måndag morgon. Jag vill samtidigt kalla samtliga i spaningsledningen till ett krismöte på mitt kontor måndag morgon kl 8:00. Vi verkar ha en dålig attityd till varandra och ska därför ägna morgondagen åt teambuilding, okej?

Last edited:
Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey