Spanien - Fuente Alamo - Film

Mycket trevligt :tummenupp Fan, man blir ju eggad alltså. Snusen rinner på en gång :hihi

Fast jag såg inga svarta streck.....Får nog kika en gång till.

thundrace skrev:
Ehh...nej det har den inte...den har ett yoshi bröl slipon och en nollmapp i powercommandern,thats it...

Och vad är en "nollmapp i powercommandern" för något :va

pidda skrev:
Och vad är en "nollmapp i powercommandern" för något :va
Enkelt uttryckt att den sitter där och gör ingenting,vi hann inte bänka den innan vi åkte och de mappar som finns gick skit.alltså la vi in en mapp med 0 i värden.

Gött mos :) Fan va härligt det råååååma i onboardmicen.Såg ut som att ni hade tur med vädret oxå,men det ser ut som att beläggningen på banan var väldigt sandig o smutsig.Men det kanske bara är synvilla.Du verkar ju helt klart kunna spaka den där rettan iaf swedie :tummenupp Tyckte dock att jag skymtade en LC 4:a som låg o slangade o tuta för omkörning några ggr :rofl

Swedie skrev:
Japp! Han körde bra (låg mest ivägen på filmen dock, fast det blev riktigt schyst video när jag låg bakom o härjade lite). Den hade ju helsystem o grejer så den hade bättre klös ut ur kurvor. Dock toppen på min var nog lite bättre (då jag tog in ju högre farter det blev). Gick dock aldrig ur trean nån gång .. hehe. Liten bana.

det är Zmurfen på CBR1000RR. Det är Thunderace (ovan) på CBR954an.
Han som hade kameran på sin hoj var Kristan Salö (GSXR600 '98a). Det var anledningen till att jag inte fick gasa så mycket, mest sakta ner o få schysta arslebilder. =)
Och alla vi som va med i Spanien vet
va svensken tycker om arslebilder :hihi

Bifogat

• Swedie piss.jpg
    Swedie piss.jpg
    59 KB · Visningar: 227
Last edited:
Huga, du kan köra swedie :tummenupp men jag tyckte den lät lite briiingdingding i slutet. :rolleyes:

Kul ni gillar den. Får hoppas Zmurfen eller Anders G kan lägga upp nån fin bild tagen med vanliga digitalkamera senare oxå.

Thunderace: ok

sandstream skrev:
:tummenupp

Bara måste ha en sån där kamera till nästa år! :yoparty

Gör det ,skaffa dig en hjälmkamera till nästa sommar,dom är enkla att tejpa fast lite varstanns så man kan få ganska roliga och lite mer ovanliga kameravinklar än bara kameran på tanken...

Kanonfilm Swedie.. :tummenupp

P@trik skrev:
Gör det ,skaffa dig en hjälmkamera till nästa sommar,dom är enkla att tejpa fast lite varstanns så man kan få ganska roliga och lite mer ovanliga kameravinklar än bara kameran på tanken...
Har kollat in en kamera från England (en sån som MikkE här på SH har) och skattepengarna kom i veckan så nu är det bara att handla :)
Med en sån kan nog tom mina varv på bana se bra ut (man kan väl snabba upp filmer va?) :D

loser skrev:
Kul! Nu vart man ju inte mindre sugen på sommar & sol!
Såg ju att ha haft det gött iaf!

//D

Kan hälsa att det var himla gött där nere - det var resandet som sög !

När jag o swedie skulle sätta oss i bilen o åka hem i fredags var det över 20 grader o sol. En hemresa med storm, ösregn, snöstorm, halka, o mer regn så kändes 35 timmar i sträck bara så där... på slutet var vi nere i en timme långa körpass - så trötta var vi.

Swedie skrev:
Kul ni gillar den. Får hoppas Zmurfen eller Anders G kan lägga upp nån fin bild tagen med vanliga digitalkamera senare oxå.
Här har du två fina idolbilder svensken :D
Nä men allvarligt ska pm gull o se om han kan skicka sina bilder
så ska jag lägga ihop allt o ta ut dem bästa :tummenupp
Tar ett tag o sortera bland 450 bilder :3freak
Tack för veckan gubbar,det va nyttigt.....

Bifogat

• Swedie1.jpg
    Swedie1.jpg
    93.6 KB · Visningar: 139
  • Swedie2.jpg
    Swedie2.jpg
    125.2 KB · Visningar: 144
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...