Sugna på denna vinkeln?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Tjo! Hur sugna är ni på videon jag har från den Spanska banan jag besökte i början av veckan? :)

cameraangle.jpg

El Torrino eller nått hette den. Den ligger precis utanför en äkta bonnhåla i Spanien kallad "Fuente Alamo". Dock bara typ 30 minuter från den stora Cartagena-banan.

Grymt teknisk bana! Jag körde 1.02.10 som bäst. Fick tummen upp utav ett brittiskt Superbike team som var där (körde Ducati verkade det som). De var där med sina ungar som körde Metrakit. Här är deras moppe! Nice som attans!

metrakit.jpg

De körde runt på 1.12.xx nånting som bäst. De kör idiotiskt snabbt i kurvorna. Men jag var ändå 10 sekunder snabbare :hihi

Last edited:
=) Sitter o spelar in videon just nu. Typ 1 timma med video. Det tråkiga med adobe premiere är att jag inte kan göra saker samtidigt som jag spelar in... så nu lirar jag bärbara bara för o kunna göra nått annat under tiden. Om nån här vet hur man ställer in så man kan göra andra saker medan Adobe Premiere 7+ kan spela in och tillåta en att byta program, let me know...

Swedie skrev:
=) Sitter o spelar in videon just nu. Typ 1 timma med video. Det tråkiga med adobe premiere är att jag inte kan göra saker samtidigt som jag spelar in... så nu lirar jag bärbara bara för o kunna göra nått annat under tiden. Om nån här vet hur man ställer in så man kan göra andra saker medan Adobe Premiere 7+ kan spela in och tillåta en att byta program, let me know...
Kommer vi få se mer än när din röv glider ner i bild? :näsblod

men förihelvete Swedie upp med en mysig länk till filmen nu!! :D

Swedie skrev:
Tjo! Hur sugna är ni på videon jag har från den Spanska banan jag besökte i början av veckan? :)

cameraangle.jpg

Du har ju fortfarande fegispinnarna kvar...inte konstigt du skrapar fotpinnar... :rolleyes:

Men visst blir jag sugen, upp me filmen, nu! :banana

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...