Spanien - Fuente Alamo - Film

bmwjohan, jag testade ett par gånger att gå ner på 1an (då man trots allt kan komma upp i 170 på den växeln), men det blev så idiotiskt svårt att hålla ner framhjulet så jag sket i det. Jag skulle behövt gå upp cirka 2 kugg bak för att få det perfekt för den banan. Så detta är nått jag nu vet jag behöver investera i... lite nya drev o kedja.

Swedie skrev:
bmwjohan, jag testade ett par gånger att gå ner på 1an (då man trots allt kan komma upp i 170 på den växeln), men det blev så idiotiskt svårt att hålla ner framhjulet så jag sket i det. Jag skulle behövt gå upp cirka 2 kugg bak för att få det perfekt för den banan. Så detta är nått jag nu vet jag behöver investera i... lite nya drev o kedja.
170 på ettan :3freak

Vilket britiskt Superbike team var det som var där, och vilken var föraren? Det lär väl knappast ha varit Michael Rutter på sin fabriks CBR 1000 i alla fall!?

Ludde78 skrev:
Vilket britiskt Superbike team var det som var där, och vilken var föraren? Det lär väl knappast ha varit Michael Rutter på sin fabriks CBR 1000 i alla fall!?
Monstermob Ducati.
Dock var dem där o körde metra kit.

Hej alla glada och trevliga! Det glädjer mig att det verkar som ni har haft kul :) nu ligger korten ute på www.maxat-racing.com under photo/video; dom är tyvärr vattenstämplade så om ni vill ha några eller alla på en cd får ni höra av er till mig.( det tog 30 timmar att skjuta upp dom på min server från farsgubbens dator :huvet ) Ikväll bär det av hem till Sverige för lite julfirande men lite nya tester i slutet av januari är redan planerat.. GOD JUL
MVH RR Team Gull-racing/ Anders

Mr K skrev:
Allvar ...... hur full var du då? :va

Nu e det så att sweedie har fel,den gör inte 170 på ettan. Däremot så gör den 168 km/h. Dem 2 sista kan ju iofs komma genom mindre slitet däck,när jag testade så var bakdäcket slut. :tummenupp

Mr K skrev:
Allvar ...... hur full var du då? :va
Full för att jag inte kunde få den att inte wheela eller? Det var ut ur kurvan innan målrakan. Allvarliga problem att hålla ner framändan. Det gick inte att få nån jämn acceleration.

Patrese skrev:
Hej alla glada och trevliga! Det glädjer mig att det verkar som ni har haft kul :) nu ligger korten ute på www.maxat-racing.com under photo/video; dom är tyvärr vattenstämplade så om ni vill ha några eller alla på en cd får ni höra av er till mig.( det tog 30 timmar att skjuta upp dom på min server från farsgubbens dator :huvet ) Ikväll bär det av hem till Sverige för lite julfirande men lite nya tester i slutet av januari är redan planerat.. GOD JUL
MVH RR Team Gull-racing/ Anders

Tack för en trevlig vecka grabbar!
Mycket körning = mycket kul!
Lycka till vidare med Metrakit hojarna och satsningen vidare. Nästa år siktar vi på en ännu större bana, eller hur? :Bugar

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back