Spamtråden v5.1!!!1

Status
Ej öppen för fler svar.
Last edited:
Fredag, äntligen :mad:

Jävla väder igår! Flyget blev en timma försenat så jag kom hem 00:30. Trött som fan efter att ha varit uppe sen 03:00 :mad:
Blev extra glad när jag märker att det droppar från resväskan på väg upp till lgheten :mad: En flaska rödvin och en schampoflaskjävel hade gått sönder :mad: Har ni provat att blanda schampo o rödvin? Det skär sig rejält och allt i hela väskan blir förbannat kladdigt :mad:

Kom i säng kvart över 1 och nu är hela toan o hallen full med geggiga kläder och skor och en kletig resväska. Fanns även lite :rolleyes: spår i trapphuset.

Jag är trött :trött

Jag har faktiskt försökt hålla mig hemma idag. Var bara tvungen att hämta min SH-tröja samt köpa mjölk...polisen var på mig direkt!!!

Du berätta inte för Polisen att du kände mej va? :rolleyes:

Vad sa dom då... bor du här? :D

vart e paser idag då....e han bakis elr?

Skulle jag vara bakis :va

Nejdå, jag har varit hos tandläkarn igen :gnissla

Fredag, äntligen :mad:

Jävla väder igår! Flyget blev en timma försenat så jag kom hem 00:30. Trött som fan efter att ha varit uppe sen 03:00 :mad:
Blev extra glad när jag märker att det droppar från resväskan på väg upp till lgheten :mad: En flaska rödvin och en schampoflaskjävel hade gått sönder :mad: Har ni provat att blanda schampo o rödvin? Det skär sig rejält och allt i hela väskan blir förbannat kladdigt :mad:

Kom i säng kvart över 1 och nu är hela toan o hallen full med geggiga kläder och skor och en kletig resväska. Fanns även lite :rolleyes: spår i trapphuset.

Jag är trött :trött

:pannkyss

Är alltid rädd att en flaska ska gå sönder när jag är ute o reser, har dock bara hänt en gång.

Last edited:
Det är därför man dricker T-sprit ur 1l plastflaska, alternativt dunkabrännvin.

//K. Ortedalabo

Eller så stoppar man ner flaskorna i strumpor så är det mindre risk att dem pajjar :)

det var bättre förr när man kunde ha spriten i handbagaget :nostalgisk

Jag vill inte vara förkyld mer, idag rinner snuvan som neagarafallen, och halsen är som ett träsk... :(

Det va nån fulblandning i thét han gav mig igår på fikan tror jag :mad:

Det blir således ingen utgång ikväll, eller resterande dagar av helgen :(

Eller så stoppar man ner flaskorna i strumpor så är det mindre risk att dem pajjar :)

det var bättre förr när man kunde ha spriten i handbagaget :nostalgisk

Jag hade den i såndär bubbelplast de har vindrutetorkarreglagen i när de kommer till fabriken o så låg det kläder runt också o så i en påse tillsammans med andra flaskor. :mad:

Jag hade den i såndär bubbelplast de har vindrutetorkarreglagen i när de kommer till fabriken o så låg det kläder runt också o så i en påse tillsammans med andra flaskor. :mad:

Då måste dem fan ha misshandlat din stackars väska ju!

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Back