Spamtråden v5.1!!!1

Status
Ej öppen för fler svar.
Last edited:
Fredag, äntligen :mad:

Jävla väder igår! Flyget blev en timma försenat så jag kom hem 00:30. Trött som fan efter att ha varit uppe sen 03:00 :mad:
Blev extra glad när jag märker att det droppar från resväskan på väg upp till lgheten :mad: En flaska rödvin och en schampoflaskjävel hade gått sönder :mad: Har ni provat att blanda schampo o rödvin? Det skär sig rejält och allt i hela väskan blir förbannat kladdigt :mad:

Kom i säng kvart över 1 och nu är hela toan o hallen full med geggiga kläder och skor och en kletig resväska. Fanns även lite :rolleyes: spår i trapphuset.

Jag är trött :trött

Jag har faktiskt försökt hålla mig hemma idag. Var bara tvungen att hämta min SH-tröja samt köpa mjölk...polisen var på mig direkt!!!

Du berätta inte för Polisen att du kände mej va? :rolleyes:

Vad sa dom då... bor du här? :D

vart e paser idag då....e han bakis elr?

Skulle jag vara bakis :va

Nejdå, jag har varit hos tandläkarn igen :gnissla

Fredag, äntligen :mad:

Jävla väder igår! Flyget blev en timma försenat så jag kom hem 00:30. Trött som fan efter att ha varit uppe sen 03:00 :mad:
Blev extra glad när jag märker att det droppar från resväskan på väg upp till lgheten :mad: En flaska rödvin och en schampoflaskjävel hade gått sönder :mad: Har ni provat att blanda schampo o rödvin? Det skär sig rejält och allt i hela väskan blir förbannat kladdigt :mad:

Kom i säng kvart över 1 och nu är hela toan o hallen full med geggiga kläder och skor och en kletig resväska. Fanns även lite :rolleyes: spår i trapphuset.

Jag är trött :trött

:pannkyss

Är alltid rädd att en flaska ska gå sönder när jag är ute o reser, har dock bara hänt en gång.

Last edited:
Det är därför man dricker T-sprit ur 1l plastflaska, alternativt dunkabrännvin.

//K. Ortedalabo

Eller så stoppar man ner flaskorna i strumpor så är det mindre risk att dem pajjar :)

det var bättre förr när man kunde ha spriten i handbagaget :nostalgisk

Jag vill inte vara förkyld mer, idag rinner snuvan som neagarafallen, och halsen är som ett träsk... :(

Det va nån fulblandning i thét han gav mig igår på fikan tror jag :mad:

Det blir således ingen utgång ikväll, eller resterande dagar av helgen :(

Eller så stoppar man ner flaskorna i strumpor så är det mindre risk att dem pajjar :)

det var bättre förr när man kunde ha spriten i handbagaget :nostalgisk

Jag hade den i såndär bubbelplast de har vindrutetorkarreglagen i när de kommer till fabriken o så låg det kläder runt också o så i en påse tillsammans med andra flaskor. :mad:

Jag hade den i såndär bubbelplast de har vindrutetorkarreglagen i när de kommer till fabriken o så låg det kläder runt också o så i en påse tillsammans med andra flaskor. :mad:

Då måste dem fan ha misshandlat din stackars väska ju!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma