Spamtråden v5.1!!!1

Status
Ej öppen för fler svar.
För mycket Leffe :va Hur menar du nu?!
Hade tänkt lägga mig vid 10 men kom inte i säng förrän vid 12 o så var det dags att vakna igen 3:30.
I kväll SKA jag lägga mig i tid… :rolleyes:

hmmm...e det inte alltid du som säger att du ligger efter med jobbet hela tiden?....men tid för spam på SH har du:D

hmmm...e det inte alltid du som säger att du ligger efter med jobbet hela tiden?....men tid för spam på SH har du:D

Att kolla i tråden o se ifall det har skrivits något tar inte sådär jättelång tid... Sen har jag bara tillgång till PC här nere vilket gör att jag bara kan jobba med de tråkigaste sakerna mellan jag springer nere i produktion :gnissla

Att kolla i tråden o se ifall det har skrivits något tar inte sådär jättelång tid... Sen har jag bara tillgång till PC här nere vilket gör att jag bara kan jobba med de tråkigaste sakerna mellan jag springer nere i produktion :gnissla

hehe....jaja alltid nåt o skylla på:tungan

För mycket Leffe :va Hur menar du nu?!
Hade tänkt lägga mig vid 10 men kom inte i säng förrän vid 12 o så var det dags att vakna igen 3:30.
I kväll SKA jag lägga mig i tid… :rolleyes:

jag syftade på öl givetvis, finns det inte ett belgiskt öl som heter leffe nånting som man dricker i provrör :)

jag syftade på öl givetvis, finns det inte ett belgiskt öl som heter leffe nånting som man dricker i provrör :)

Nej, Leffe dricker man i Leffeglas som är ölglas på fot. Provrör... :va Du kanske menar kwack (eller kwak?)? 1.2l öl som serveras i ett lite annorlunda glas som står i en träställning :) http://www.villevallapub.se/sortiment/visa/7

Jag förstod att du menade öl men inte riktigt det där med för mycket ;)

Då har man köpt biljetten till Sweden Rock då :yoparty

4-dagars?

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Back