Spamtråden för KHR

Kan inte komma på en mer passande bild än denna

arguingOnTheInternet.gif

:hihi :rolleyes:

Har oxå varit ute tjört och lättat på abstinensbubblan som växt sig sjukt stor under vintern:banana. Kanonväder och fina vägar. Nu blir det nyponsoppa och glass:)

Har oxå varit ute tjört och lättat på abstinensbubblan som växt sig sjukt stor under vintern:banana. Kanonväder och fina vägar.

Säg till om du får problem med kopplingen, har precis luftat kopplingssystemet på min och det är en jäkla skillnad i känslan:tummenupp :yoparty

Blev faktiskt 1 km i kvarteret för att kolla så att kopplingen funkade som den skulle, lite kallt och mörkt dock :gnissla :)

Säg till om du får problem med kopplingen, har precis luftat kopplingssystemet på min och det är en jäkla skillnad i känslan:tummenupp :yoparty

Blev faktiskt 1 km i kvarteret för att kolla så att kopplingen funkade som den skulle, lite kallt och mörkt dock :gnissla :)

Om kopplingen behöver luftas och jag ser ut som ett :confused: lämnar jag givetvis in hojen på Limez mekverkstad om porten är öppen:tummenupp. Inuläget känns den bra iaf.

Det som skall göras på knarren är att få 15drevet fram applicerat och kanske montera dit miniblinkersen som ligger därhemma å dammar.

Det som skall göras på knarren är att få 15drevet fram applicerat och kanske montera dit miniblinkersen som ligger därhemma å dammar.

Det är lätt fixat! Har nog kvar mallarna till grymma täckbrickor som man fäster miniblinkers i, i hålet i kåpan:tummenupp :yoparty

Fan vad sugen jag blev igår på jobbet.
Stod å slängde massa skrot däck så hör jag en bit ifrån en sporthoj som gasar på så inni helvete jag blev förbannad å vill börja gråta :(

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti