Spamtråden för KHR

Vem är det som vid ett flertal tillfället har påstått att det inte finns några poliser i Kungsbacka:va :gnissla

Jaja, dom finns, men dom har inte gjort mig något ont, mest haft trevliga pratstunder med dem mitt i natten:) :hihi

Herre gud. Poliserna inavderar, idag stod dem på samma ställe som dem stod på minst 2 ggr igår. Nån civilklädd nisse som sköt med laser. Har kungsbackapolisen fått tillskott i kassan, eller:näsblod

Herre gud. Poliserna inavderar, idag stod dem på samma ställe som dem stod på minst 2 ggr igår. Nån civilklädd nisse som sköt med laser. Har kungsbackapolisen fått tillskott i kassan, eller:näsblod

Igår var det nog bara rutin/bältes koll. Och så upptäckte dem väl att en hel del bilister, inklusive jag, inte riktigt håller 50 just där:näsblod :gnissla

Igår var det nog bara rutin/bältes koll. Och så upptäckte dem väl att en hel del bilister, inklusive jag, inte riktigt håller 50 just där:näsblod :gnissla

Igår stod det en med reflexväst ute vid vägen som man såg tydligt. Idag stod dem dolt, det var först när man var 10 meter ifrån korsningen som man såg att det stod en polisbil alldeles innan bron. Väl framme vid korsningen så såg det nästan ut som en inspelning av en Beck-film:näsblod :gnissla

Igår stod det en med reflexväst ute vid vägen som man såg tydligt. Idag stod dem dolt, det var först när man var 10 meter ifrån korsningen som man såg att det stod en polisbil alldeles innan bron. Väl framme vid korsningen så såg det nästan ut som en inspelning av en Beck-film:näsblod :gnissla

Vilken bro?

Hej du. Hur går det för dig då? Byter du hojj eller?

Snögubben såg mer ut som Roffe Lassgård, tjock.

Då var det inte jag:D

Hur är det med dig Robban? jo jag håller på och skall byta. Dock så skulle jag vilja sälja min skönhet så man har en stor påse med pengar och kan välja vad som helst, men vi får väl se.

Nu är det bara 2.5 timmar till första vårmånaden (mars).:tummenupp

Nu är Z 1000 tankad. Kändes inte riktigt säkert i rondellerna,

Last edited:
Hallå alla där hemma!

Hur går det för alla, kör ni så in i gatan? jag vet att Zarrell gör de ^^.. btw världen är liten som fan :P Zelin va och hälsade på här uppe i Stöten, mycket lustigt men ack så trevligt :)

Kör hårt där hemma, snart är jag på vägarna igen

Jag satt och hade tråkigt och tänkte att jag skulle skoja lite, måste man ta allt på allvar och måste du ta bort vart enda inlägg som tar lite plats i tråden?

Jag agerar på order från prez. Snövit.
fucktheprezlime.jpg

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla