Spamtråden för KHR

Kan inte alla KHR gubbar å tjejer ställa ut sina hojar :P med dekaler...

Kungsbackas trafikpoliser är rätt trevliga :gnissla

Det måste ha med bilen att göra. Blev precis stoppad i mitt område(100 meter hemmifrån) på väg hem från min nattliga "tänkar-runda". Polismannen kom fram och frågade: Går hästtransporten bra i natt? Det har råkat fastna en stor skylt med texten "HESTETRANSPORT" bak på bilen :gnissla Sedan frågade han om jag "stylat" bilen själv :D Undrar om han tyckte att den var fräck:va Han ville se mitt körkort också.

Sen de vanliga, blåsa, det är jag rätt bra på nuförtiden, självklart var jag nykter.

Helt plötsligt trodde han att jag var hög så jag fick följa en penna med blicken och massa annat kul. Det kan ju dock bero på att jag rökte en fet cigarr i bilen en halvtimma tidigare och det luktade ganska starkt, han påpekade faktiskt doften :gnissla Han nämnde något om stora pupiller också, det tar jag som en komplimang :confused:

Helt plötsligt trodde han att jag var hög så jag fick följa en penna med blicken och massa annat kul. Det kan ju dock bero på att jag rökte en fet cigarr i bilen en halvtimma tidigare och det luktade ganska starkt, han påpekade faktiskt doften :gnissla Han nämnde något om stora pupiller också, det tar jag som en komplimang :confused:

Dom där marijuana cigarrerna är inte att leka med:banana.

Ingen som tänker på att det finns kvinnliga poliser också? Det har alltid varit en kille och en tjej när jag blivit stoppad :)

Nattens middag: Stekt kycklingfilé med stekta nudlar och minimajs, tilll detta en fin sås på gräddfil och diverse kryddor. Att dricka, energidryck Green Cow:yoparty Det är kul att laga mat på natten:tummenupp

HAHAHAHAHAHAHHAAHAHA:yoparty :D :gnissla :tummenupp :rofl

@ 1.02, stämmer klockrent in på 2 Kungsbacka-bor, eller ja, iaf 2 som bor i närheten av hålan:hihi

[YOUTUBE-ID]XWTAq31P-l4&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Bara lite information hämtat från motardtråden i Gbg-forumet. Det finns en intresselista i tråden. Jag tänkte att gå dit. Intresserade motardpiloter kan hänga på. Dricka och godis finns att köpa i baren

Patrik Kertu är sammanhållande

"Det är för alla. Tanken är helt enkelt att vi skall träffas och lära oss något.

Torsdag nästa vecka (19/2) så kör vi mekarkväll. 1900 i KMK:s klubblokal.
http://www.kortedalamotorklubb.com/bilder/karta.gif
Klintberg tar med en motor och vi plockar ner den. Går igenom motor konstruktion bl.a. ventiler, kamkedja, kolv och andra tips och tricks.
Bodingh hjälper till med att gå igenom principerna bakom Supermoto fjädringen och hur man ställer in den."

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti