Hej
Visst kan det ibland verka som att vissa saknar humor..... men från andra sidan sett så kan det se ut som att de som tror att de har humor faktiskt inte var ett skit roliga
Sanningen är att inom loppet av 10 timmar så fick jag nästan 10 PM från olika håll som undrade var i helv.. vi höll på med och till viss del så kan jag hålla med.
Spamtråden är till för att just spamma men även där inom ramen för vad som faktiskt är roligt!
Man kan skämta och vrida på det mesta, men vår logga oavsett om det är på skoj eller ej skall inte figurera ihop med något som ens i närheten kan förknippas med något negativt.
Att hålla ihop ett gäng människor i olika åldrar med olika intressen, bakgrunder, åldrar och tycke är inte en lätt match! men en klar förutsättning är att man respekterar andras åsikter och därför åkte dessa inlägg bort och liknande lär fortsätta åka bort i framtiden också.
The End
Nu till dagens positiva: 8 plusgrader klockan 16.30
Då förstår jag, hade ingen aning om att du fått flera pm...
Men allvarligt talat så förstår jag inte hur folk tänker. Hur kan man ta det på allvar när jag verkligen har överdrivit, hade dom kollat noga och tänkt till lite hade de väl fattat att det var lite väl mycket för att va sant, ok om det bara hade stått "FTP" men när jag skrivit dit "fuck the police", "legalize drugs" "billistjävlar" och ett anarkist märke som grädden på moset trodde jag inte det var möjligt att någon skulle ta det på allvar, dessutom med en oseriös

smiley i slutet på inlägget. "inom ramen vad som faktiskt är roligt", vem avgör vad som är roligt? Jag kan ju inte hjälpa att flera personer har svårt att uppfatta ironi, sen bröt ju inte inlägget mot några av forumets regler och så jävla sjuk humor var det ju ändå inte
Om du nu fick så många pm skulle jag nästan vilja veta vilka dessa personer var som inte skrev i tråden, de kunde ha skrivit i min gästbok eller kontaktat mig om de var osäkra. Utomstående som inte ens är med i klubben lägger sig i och som inte känner mig ett dugg, hur kan de förutsätta att jag är en idiot som förespråkar droger och anarkism?
Ni som verkligen inte förstod att detta var ett skämt: det säger mer om er än vad det gör om mig!....
Helt otroligt, men ja ja då vet jag det till nästa gång skall skriva "OBS! SKÄMT" i stor röd text nedanför nästa gång jag gör något liknande, och kanske använda spamtråden istället

.
Edit: dock tycker jag fortfarande denna är gullig
OBS
SKÄMT!