Spamtråden för KHR

Fan vad gött klockan ringde halv sex å någon hade skruvat upp väckarklockan till max så de var rockkonsert å man flög upp till taket.
Men vakna gjorde man...

Jag hade en störtskön dröm inatt. Folk hade samlats från när och fjärran. Solen pulserade och vinden hade tagit timeout. Skinnstället satt som ett skruvställ runt den Klimpo-formade kroppen:tummenupp. Platsen var Varbergsfästning och ngt. slags form av minimotolopp skulle äga rum. Startskottet kittlade dödskönt genom atmosfären och loppet gick av staplen. Minimoton slungades iväg magnitiserat mot asfalten, kändes helt klockrent. Elgant kurvtagning med knäskrap och hastigheter av okänd karaktär genom banans partier.

Hur det hela slutade vet jag inte men när jag vaknade var jag väldigt glad iaf.

Finns inga skönare drömmar än när man kör hoj.
Jobbig dock när dem drömmarna kommer mitt i vintern och man inte kan besanna dem på direKcten:gnissla

Visst kan man ge sig ut i slasket, men det är ju inte samma sak som att ge sig ut på en skön landsväg, med alla träd med gröna blad och en skönt vrämande sol.

Jag vill ha sommar nu:huvet :gråta

Finns inga skönare drömmar än när man kör hoj.
Jobbig dock när dem drömmarna kommer mitt i vintern och man inte kan besanna dem på direKcten:gnissla

Visst kan man ge sig ut i slasket, men det är ju inte samma sak som att ge sig ut på en skön landsväg, med alla träd med gröna blad och en skönt vrämande sol.

Jag vill ha sommar nu:huvet :gråta

Kan bara hålla med :huvet

Körde precis Lygnern-ring med RallyVolvon. Snittade nog 100 på södra sträckan. Och typ 60 på norra. Det berodde nog mest på att en polisbil körde ut 50 meter framför mig vid anstalten i Sätila och det kändes dumt att piska dem:näsblod

Jag fattar inte att det är samma vägar vi kör "fort" på med hojarna, för det är hål och skumpigt fan nästan överallt:näsblod :död

HELVETE JÄVLA FAN:mad: :huvet :gråta
Nån jävel har kört emot alfan så att det har blivit en ful repa i stötfångaren:huvet :argpådato

Fyfan vad arg man blir på vissa idioter:censored

Nu skall jag gå o hugga ved:brinnerup

gud va tjock man känner sig som har legat i sängen från kl 22:00 igår till 17:30 idag:) krilllan du får skjuta nakcskott på fucktardsen.

HÖR UPP! KHR's racingtjej, vad man nu kan kalla mig ( xD ) ska ställa ut hojen på Kungsmässan 21-22 mars! Kom gärna förbi! :)

Ville bara säga det, ha det så bra! :)

HÖR UPP! KHR's racingtjej, vad man nu kan kalla mig ( xD ) ska ställa ut hojen på Kungsmässan 21-22 mars! Kom gärna förbi! :)

Ville bara säga det, ha det så bra! :)

Fifan vad kul! Vi kan ställa ut min med:gnissla :)

Hade ju varit fräckt om vi hunnit fixa tröjorna och det innan dess, kanske fixa KHR-dekaler o slänga på på hojen:tummenupp

Hade ju varit fräckt om vi hunnit fixa tröjorna och det innan dess, kanske fixa KHR-dekaler o slänga på på hojen:tummenupp

Ja! Det skulle varit något! :) PM:a eller nått om du får tag på dekaler! :tummenupp

Bara det kommer in tillräckligt med beställning på tröjor kan jag sätta igång med att beställa tryck .. mm

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti