Spamtråden för KHR

Jag vill vara pepparkaksgubbe!

Men Robban då får du f.. i mej vara stjärtgosse:D

Jättegärna, men då vill jag ha stödhjul och en släde med blindhundar som drar fram hojjen.

Det borde finnas Spindelmannen/Batmandräkter i stora storlekar som går att dra utanpå stället. Fatta tufft!!! Pixpax att vara Stålmannen, Snövit är Hulken och Liiimäs får vara Kattkvinnan:D :D :D

Jättegärna, men då vill jag ha stödhjul och en släde med blindhundar som drar fram hojjen.

Det borde finnas Spindelmannen/Batmandräkter i stora storlekar som går att dra utanpå stället. Fatta tufft!!! Pixpax att vara Stålmannen, Snövit är Hulken och Liiimäs får vara Kattkvinnan:D :D :D

Stålmannen och Hulken is tha shit:yoparty

Nu börjar du komma in i den rätta sh-mentaliteten. Man missar ett ord (i detta fallet "the") och du börjar spela dum direkt:7peta:rolleyes:

Jag tycker jag har rätt att rätta dig eftersom jag går i skolan plus att jag har ett jobb som jag verkligen jobbar på. men jag tycker inte du är mindre värd som människa för det :pannkyss :)

Vafan snackar du om?:va Nog för att det e en spamtård, men skitsnack kan du väl hålla borta här ifrån.

"suck"

Haha, fan, du tar allt så hårt/seriös Krillan! Chilla på de, slappna av, gosa lite med hunden:tummenupp

Blir bra så jävla trött på alla skitsnackande flöten som man har en förmåga att stöta på överallt:rolleyes:

Det är bra, andas in.................. andas ut................... andas in................

Jag är jättemycket:sjuk

Tror jag måste åka hem och öppna den där 18åriga flaskan.

Last edited:
*/ ?>
Back