Spamtråden för KHR

Idag har jag insett en grej... bollsport är skit. När man utövar det är man bara omringad av en massa egocentriska puckon.

Men fan vad jag längtar tills innebandy-vm i december:D Och fotbolls-vm 2010:yoparty

Snuset är slut:näsblod Måste handla imorgon, hoppas jag får studiebidraget på morgonen:gnissla

Idag har jag insett en grej... bollsport är skit. När man utövar det är man bara omringad av en massa egocentriska puckon.

Fan va gött att du äntligen insett detta Krillan! Du får numera räkna dig som människa igen:tummenupp :D :)

Last edited:
Jag är kompis med Magnus Uggla på Facebook!:yoparty :)

Finns nog ingen anal som tillhör en homo sapiens som är stor nog att rymma ett helt avsnitt:va Men det är en väldigt sexig kanal det kommer på;)

Oj, blev lite fel:gnissla Går väl att få in ett eller två avsnitt i ett USB-minne, och det borde få plats i :arsele

Kanal sex kanske?

Det är alltså en bil som står på spel!

Vädret ser ju ut att bli skitbra hela veckan.... NOT:mad: :mad:

Men som sagt förra året så körde vi 5 st 6mil den 23 december så man skall väl inte ge upp ännu.

Jag körde 1 mil på julafton iklädd tomtedräkt, luva och skägg :tummenupphade givetvis hjälm också

På tal om det! Vi får ha en Santa-run/tomteparad i kungsbacka på julafton i år tycker jag! Någon som är sugen?

Det känns dock fel om jag drar igång det då jag troligtvis inte har någon hoj jag får köra då:huvet

Vädret ser ju ut att bli skitbra hela veckan.... NOT:mad: :mad:

Men som sagt förra året så körde vi 5 st 6mil den 23 december så man skall väl inte ge upp ännu.

Så här såg det ut förra julafton (2007), och så kommer det förhoppningsvis se ut julafton 2008: [YOUTUBE-ID]g5d8kQ5cOho[/YOUTUBE-ID]

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=185947 :yoparty Men den kanske mest är för dom som bor inom 031-området, då det är en bit in till GP från Kba (iaf är det endast är 1-5 +grader).

Jag körde 1 mil på julafton iklädd tomtedräkt, luva och skägg :tummenupphade givetvis hjälm också

På tal om det! Vi får ha en Santa-run/tomteparad i kungsbacka på julafton i år tycker jag! Någon som är sugen?

Det känns dock fel om jag drar igång det då jag troligtvis inte har någon hoj jag får köra då:huvet

Tror jag såg dig då! Höll fan på att klippa en stolpe när jag såg dig inne i Kba!:D

Attans att man inte är hemma i år på hjulafton...:(

Ha! Jag lyckades få till signaturen också! :D

Nu kan man gå och mysa självbelåtet hela kvällen och vara allmänt nöjd med sig själv.:wiggle

Last edited:
Går jultomteparaden att utveckla? Pepparkaksgubbe, stjärtgosse eller varför inte påskhare.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman