Spamtråden för KHR

Jag vill vara pepparkaksgubbe!

Men Robban då får du f.. i mej vara stjärtgosse:D

Jättegärna, men då vill jag ha stödhjul och en släde med blindhundar som drar fram hojjen.

Det borde finnas Spindelmannen/Batmandräkter i stora storlekar som går att dra utanpå stället. Fatta tufft!!! Pixpax att vara Stålmannen, Snövit är Hulken och Liiimäs får vara Kattkvinnan:D :D :D

Jättegärna, men då vill jag ha stödhjul och en släde med blindhundar som drar fram hojjen.

Det borde finnas Spindelmannen/Batmandräkter i stora storlekar som går att dra utanpå stället. Fatta tufft!!! Pixpax att vara Stålmannen, Snövit är Hulken och Liiimäs får vara Kattkvinnan:D :D :D

Stålmannen och Hulken is tha shit:yoparty

Nu börjar du komma in i den rätta sh-mentaliteten. Man missar ett ord (i detta fallet "the") och du börjar spela dum direkt:7peta:rolleyes:

Jag tycker jag har rätt att rätta dig eftersom jag går i skolan plus att jag har ett jobb som jag verkligen jobbar på. men jag tycker inte du är mindre värd som människa för det :pannkyss :)

Vafan snackar du om?:va Nog för att det e en spamtård, men skitsnack kan du väl hålla borta här ifrån.

"suck"

Haha, fan, du tar allt så hårt/seriös Krillan! Chilla på de, slappna av, gosa lite med hunden:tummenupp

Blir bra så jävla trött på alla skitsnackande flöten som man har en förmåga att stöta på överallt:rolleyes:

Det är bra, andas in.................. andas ut................... andas in................

Jag är jättemycket:sjuk

Tror jag måste åka hem och öppna den där 18åriga flaskan.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...