Spamtråden 6.0!

Status
Ej öppen för fler svar.
Såg han ut såhär???
:banana :Rockbanan

Nej, så här:
Dancing_Banana.gif

Idag har jag pratat med den värsta ordbajsaren av dem alla, Bosse är duktig men inte alls i närheten av den här snubben vid namn Egon.

Jag frågade om allt var bra, och efter 5minuter kunde jag dra slutsatsen att han mycket riktigt mådde bra :)

Idag har jag pratat med den värsta ordbajsaren av dem alla, Bosse är duktig men inte alls i närheten av den här snubben vid namn Egon.

Jag frågade om allt var bra, och efter 5minuter kunde jag dra slutsatsen att han mycket riktigt mådde bra :)
Äh... Jag kör ju bara på tomgång när jag är med dig, vänta tills jag får i en växel eller två så ska du få höra :)

Äh... Jag kör ju bara på tomgång när jag är med dig, vänta tills jag får i en växel eller två så ska du få höra :)

Ser jag fram emot, för detta var verkligen svårslaget :)

Om en timma så är denna arbetsdagen slut och då bär det av till gymmet och efter det blir det :öl

:banana-> för Bosse
:hoppa-> för Emil

:tungan

Secka JÄVLA klåpare.

Jag skickade in papper att jag begärde utträde ur (Sovjet)Unionen, men fan inte ur deras A-kassa. Läser min post idag och ser att "Vi kommer att behandla din utträdesansökan i turordning på vårt a-kassekontor."

Och så har de eminenta telefontider också. Tátèrs!!!!1

:mad:

Secka JÄVLA klåpare.

Jag skickade in papper att jag begärde utträde ur (Sovjet)Unionen, men fan inte ur deras A-kassa. Läser min post idag och ser att "Vi kommer att behandla din utträdesansökan i turordning på vårt a-kassekontor."

Then you had to take a dump?

Secka JÄVLA klåpare.

I´ve heard that they have some fine looking hunnies in the union!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026