Spamtråden 6.0!

Status
Ej öppen för fler svar.
Såg han ut såhär???
:banana :Rockbanan

Nej, så här:
Dancing_Banana.gif

Idag har jag pratat med den värsta ordbajsaren av dem alla, Bosse är duktig men inte alls i närheten av den här snubben vid namn Egon.

Jag frågade om allt var bra, och efter 5minuter kunde jag dra slutsatsen att han mycket riktigt mådde bra :)

Idag har jag pratat med den värsta ordbajsaren av dem alla, Bosse är duktig men inte alls i närheten av den här snubben vid namn Egon.

Jag frågade om allt var bra, och efter 5minuter kunde jag dra slutsatsen att han mycket riktigt mådde bra :)
Äh... Jag kör ju bara på tomgång när jag är med dig, vänta tills jag får i en växel eller två så ska du få höra :)

Äh... Jag kör ju bara på tomgång när jag är med dig, vänta tills jag får i en växel eller två så ska du få höra :)

Ser jag fram emot, för detta var verkligen svårslaget :)

Om en timma så är denna arbetsdagen slut och då bär det av till gymmet och efter det blir det :öl

:banana-> för Bosse
:hoppa-> för Emil

:tungan

Secka JÄVLA klåpare.

Jag skickade in papper att jag begärde utträde ur (Sovjet)Unionen, men fan inte ur deras A-kassa. Läser min post idag och ser att "Vi kommer att behandla din utträdesansökan i turordning på vårt a-kassekontor."

Och så har de eminenta telefontider också. Tátèrs!!!!1

:mad:

Secka JÄVLA klåpare.

Jag skickade in papper att jag begärde utträde ur (Sovjet)Unionen, men fan inte ur deras A-kassa. Läser min post idag och ser att "Vi kommer att behandla din utträdesansökan i turordning på vårt a-kassekontor."

Then you had to take a dump?

Secka JÄVLA klåpare.

I´ve heard that they have some fine looking hunnies in the union!

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Back