Spamtråden 6.0!

Status
Ej öppen för fler svar.
Det gör ont, något annat går väl inte att säga riktigt :näsblod

Äh vafan... du skulle tagit en protes direkt! Då hade du varit körklar med en gång och skulle den gå sönder så är det bara att köpa en ny.

Nåväl, du valde ju iaf en mindre dålig tid på året att gå i gips. Du kommer ju vara hel igen lagom till den "riktiga" säsongen börjar.

Krya på dig! :pannkyss

fel fel, gör om gör rätt!
Du behöver inte licens för att köra enduro. du behöver licens för att tävla i enduro. Du behöver även licens om du ska köra enduo registrerad mc.

Att vara medlem i klubb är att föredra för att slippa pröjsa engångs avgift varje gång du tänker köra.

Jag ska inte tävla och tror inte jag ska regga om hojen heller...

Skulle jag kunna sticka ut i sommar och betala engångsavgift för att testa om jag finner nöje i det?:tungan

Då har man handlat ett nytt relä till mina nya miniblinkers.

Hoppas det funkar bättre än alla motstånd hit å dit...

Sticker ner till garaget och testar:glömdet

Är det någon här som tränar på Life Health & Fitness (GÅRDA)????

Jo det gick väl rätt bra förutom att ena skruven hamnade snett så jag ska opereras igen :tummenupp

Men så länge de proppar mig full med morfin så är jag rätt nöjd iaf :näsblod

Surt Bosse :(

Jag vet hur det är,om det är någon tröst så går det snart över.

Se till att dom fixar skruven med en gång så slipper du få ännu längre tid i gips.

Bråkar dom med dig så säg till så skickar jag Skrutten på dom,hon är perfekt för det jobbet.

:huggtand

Äh vafan... du skulle tagit en protes direkt! Då hade du varit körklar med en gång och skulle den gå sönder så är det bara att köpa en ny.

Nåväl, du valde ju iaf en mindre dålig tid på året att gå i gips. Du kommer ju vara hel igen lagom till den "riktiga" säsongen börjar.

Krya på dig! :pannkyss
Jag sa att jag ville ha ett sjörövsträben, men det fick jag inte :confused:

Surt Bosse :(

Jag vet hur det är,om det är någon tröst så går det snart över.

Se till att dom fixar skruven med en gång så slipper du få ännu längre tid i gips.

Bråkar dom med dig så säg till så skickar jag Skrutten på dom,hon är perfekt för det jobbet.

:huggtand
Mästerkarvaren till doktor sa att han skulle prata med en annan ortoped och se hur de skulle göra, men de kunde lika gärna plocka bort den när de tar av gipset som att sätta om den nu. Han skulle i vilket fall höra av sig om det där, jag hoppas han vet vad han gör :gnissla

Jag sa att jag ville ha ett sjörövsträben, men det fick jag inte :confused:

Mästerkarvaren till doktor sa att han skulle prata med en annan ortoped och se hur de skulle göra, men de kunde lika gärna plocka bort den när de tar av gipset som att sätta om den nu. Han skulle i vilket fall höra av sig om det där, jag hoppas han vet vad han gör :gnissla

Klart dom inte vet vad dom gör. Improvisation är melodin! :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026