Spamtråden 6.0!

Status
Ej öppen för fler svar.
jag tränar nästan varje dag skulle behöva lite tränings hjälp!

Så där! Nu har jag varit o pillat lite bak på min hoj, nån som vill plocka ihop den? :confused:

vad har du gjort? pillat sönder?

Nä, inte än :)

Bara en skruv som jag inte får dit... Jag tryckte o tryckte o tryckte men jag lyckades inte få hålen framför varandra så jag kunde få genom skruven.

Men men, kan vänta lite o försöka imorgon eller nåt... :gnissla
Ska ändå greja lite mer.

Jag kan sätta ihop den. Har ju hur mycket fritid som helst, speciellt nu när jag är sjukskriven ;)

Ja, du har ju erfarenhet av skruvar :rolleyes:

Säger till när jag gett upp helt :huvet

Last edited:
Vad är de för skruv du inte får ihop?

Det är nog egentligen 2 skruvar...
De som håller fast skylten o belysningen o det. Den sitter ju fast som ett "U" under runt ljuddämparen med 2 skruvar på varje sida, "U"et känns lite litet så det saknas nån liten millimeter... Jag får i 2, antingen 2 på ena sidan eller de 2 som sitter längst fram o nästan den 3de. :gnissla

Det är nog egentligen 2 skruvar...
De som håller fast skylten o belysningen o det. Den sitter ju fast som ett "U" under runt ljuddämparen med 2 skruvar på varje sida, "U"et känns lite litet så det saknas nån liten millimeter... Jag får i 2, antingen 2 på ena sidan eller de 2 som sitter längst fram o nästan den 3de. :gnissla

Är det hållaren ifrån EVO-tech lr orginal? Är det den där gummidistansen lr vad det är emellan som gör att det inte vill sig?

Är det hållaren ifrån EVO-tech lr orginal? Är det den där gummidistansen lr vad det är emellan som gör att det inte vill sig?

EVO-tech, har inte provat med orginal igen. Kan var gummigrejen men jag försökte pilla den rätt... Får se nästa gång jag kollar på det, då kanske det glider på plats som smör i solsken :)

EVO-tech, har inte provat med orginal igen. Kan var gummigrejen men jag försökte pilla den rätt... Får se nästa gång jag kollar på det, då kanske det glider på plats som smör i solsken :)

Okey. Testa utan annars och se att de går. Fungerar det inte utan så är de väl nåt konstruktionsfel men det skulle jag inte tro. Det satt rätt tight där även med orginal så det är nog att försöka pilla och jucka lite tills de vill sig :)

Wohoo! Det är onsdag morron! :banana
Det är dagen före torsdag, och på torsdag åker jag till belgien :öl

:zpy jag åt precis den äckligaste bananen i världshitstorien! :zpy

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP