Spamtråd ver: 1.0

• Thread starter Thread starter Kneedrag
  • Start date Start date
Ska vi ta kommande lördag kanske? Har en polare som är sugen o åka med också. Kanske finns fler som vill med på en tur lördag förmiddag..??

Japp då har man vilat efter en heldag igår på Anderstorp.
Det var blött ,kallt, o ruggigt men vad gjorde det när alla tjejer var grymt glada och trevliga.
Fick provat nya shoeihjälmen xr 1100 i några timmar. Den var ruggigt bra (blir en sådan snart). Sen så hann jag inte få tag på regn slicks så åkte på mina raceattack och det var spännade (lite för mycket ibland) men gick bra ändå. Bästa var att Skalman visa mig lite spår och att man fick lite tummen upp då och då från honom. Grymt kul att man inte körde sämst iallafall. Nu blev man peppad o skaffa värmare + riktiga slick och se om man kan kapa några tider längre fram.:yoparty:):)

Gött med fredag!!

God morgon på er!

oj tidigt uppe, he he God Dag alla.

Nu håller man på och stortvättar.

Vad gör alla på midsommar då?

Själv så kommer gixxerfamiljen här vara på en Ö äta gott åka lite båt och sova över. Blir så nice. :yopartylängtar

Last edited:
oj tidigt uppe, he he God Dag alla.

Nu håller man på och stortvättar.

Vad gör alla på midsommar då?

Själv så kommer gixxerfamiljen här vara på en Ö äta gott åka lite båt och sova över. Blir så nice. :yopartylängtar

Ska vara i stugan mellan Rotviksbro och Lanesund. Äta sill och potatis, jordgubbar och grädde och så dricka gott. Det blir som vanligt alltså :) Men jag hoppar gärna över regnet :Bugar

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back