Spamtråd ver: 1.0

• Thread starter Thread starter Kneedrag
  • Start date Start date
Idag är det niiice väder! Blir nog o damma av bettan idag o ut o köra en sväng!

Jävlar va kallt det var! Får bli på med underställ nästa gång =)

Last edited:
Sådär, nu när säsongen är igång PÅ RIKTIGT är det väl inte fel med en vårfest. Jag föreslår lördag 17/4 som en öldrickar-ljugar-fest!
Jag har en sparsamt möblerad men rymlig lya nära uddevallas pulserande centrala delar som absolut kan härbärgera några flak öl med tillhörande suputer.
Någon som är på?

Sådär, nu när säsongen är igång PÅ RIKTIGT är det väl inte fel med en vårfest. Jag föreslår lördag 17/4 som en öldrickar-ljugar-fest!
Jag har en sparsamt möblerad men rymlig lya nära uddevallas pulserande centrala delar som absolut kan härbärgera några flak öl med tillhörande suputer.
Någon som är på?

Ja är på men det blir nog inte mycket dricka för mig men festa kan jag ändå.....:yoparty

Någon som är på?

Hade varit grymt kul :tummenupp men kan inte på lördag...

gött intiativ..!
ska in på fredagen och alkoholisera mej i uddevalla med div arbetspack och 2 dagar i rad i uddevalla är mer än vad mitt samvete klarar av men hakar gärna på en annan gång.

Lämnade hojen för att byta kamkedjesträckare och fick en XT660 som lånehoj under tiden. Körde ca 6 mil på den då innan jag återfick min och jäklar vad det kändes lustigt att hoppa på den igen. Tajt, litet, knäna upp i armhålorna och jäkligt mycket bekvämare :D Att så kort stund på en annan typ av hoj kan få en att inse hur mycket bättre ens egen är :P

Lämnade hojen för att byta kamkedjesträckare och fick en XT660 som lånehoj under tiden. Körde ca 6 mil på den då innan jag återfick min och jäklar vad det kändes lustigt att hoppa på den igen. Tajt, litet, knäna upp i armhålorna och jäkligt mycket bekvämare :D Att så kort stund på en annan typ av hoj kan få en att inse hur mycket bättre ens egen är :P

hello
lite nyfiken då jag skulle vilja byta på min hoj me. byter man bara spännaren? samt jag undrar va ett sådant kalas kostar? o var lämnade du hojen? tackasam för svar

Han har ju åkt med en honda kille och då måste han ut med den gammla sukkan! VILL HA MIN TRATT P!!!!!!!! :D

Back