Spamtråd M+S

Förstår inte gnället, många tjejer lägger ju ner flera hundra kr/mån för att få klippa sig, nu får man de gjort på väg till jobbet och gratis :yoparty

Undra vad han gör med håret?
Kanske sätter det på en barbara...

Jo visst, men de lägger ner flera hundra på hur de vill ha det :D Annars är det kanske en bra ide, något för Blomman att prova! Klippa folk medan de åker så sparar de tid :)

Någon som är sugen på BKK på knutstorp den 24:e?
Finns gott om platser kvar :)

Jag är sjukligt sugen :)

1700:- går det loss på :)

Knutstorp är en kul bana, lite långt för min del nu när jag schappt...:hihi

Även sturup är en kalasbana...du skulle älska den med motarden, ja speed triplen hade inte skämt bort sig heller. Sturup är som en enda lång kurva. :)

Nu verkar inte Sydskånes ha någon heldag där i år...men har du möjlighet att delta vid en eftermiddagskörning så kan jag inte annat än rekommendera. :tummenupp

http://www.sydskanesemse.nu/default.asp?pid=22

Någon som är sugen på BKK på knutstorp den 24:e?
Finns gott om platser kvar :)

Jag är sjukligt sugen :)

Jag behöver gå de där men det är ingen Sporthojs-kurs också? Eller vad var de för skillnad på BKK och sporthojskurserna dom arrangerar?

Jag behöver gå de där men det är ingen Sporthojs-kurs också? Eller vad var de för skillnad på BKK och sporthojskurserna dom arrangerar?

Saxat från SMC's hemsida:

SHK och BKK är i stort samma kurs. Det som skiljer är att på en sporthojskurs riktar vi utbildningen till sporthojsförare och de faror som är typiska för den hojtypen. På en Broms-och kurvtagningskurs vänder vi oss till samtliga motorcyklister och alla är välkomna att förkovra sig i kunskapen att köra hoj.

Alla som genomför en avancerad kurs minst steg 1 genererar det premiereduktion för klass 1-6 och 7-11 i SMC-försäkring i samarbete med Folksam. Kurserna innehåller ett fördjupat avsnitt om riskmedvetenhet samt information om SMC-försäkringen i Folksam.

Snackade med instruktörerna om detta.
Ingen skillnad på upplägget, bara att det är andra hojtyper som dyker upp på BKK. På SHK är det i stort sett bara sporthojar som kommer och på BKK kan det dyka upp glidare och touringhojar och sporthojar osv...

Knutstorp är en kul bana, lite långt för min del nu när jag schappt...:hihi

Även sturup är en kalasbana...du skulle älska den med motarden, ja speed triplen hade inte skämt bort sig heller. Sturup är som en enda lång kurva. :)

Nu verkar inte Sydskånes ha någon heldag där i år...men har du möjlighet att delta vid en eftermiddagskörning så kan jag inte annat än rekommendera. :tummenupp

http://www.sydskanesemse.nu/default.asp?pid=22

Tack för tipset :tummenupp

Var några skåningar på Sviestad som snackade om den banan också :)

Last edited:
Snackade med instruktörerna om detta.
Ingen skillnad på upplägget, bara att det är andra hojtyper som dyker upp på BKK. På SHK är det i stort sett bara sporthojar som kommer och på BKK kan det dyka upp glidare och touringhojar och sporthojar osv...

Tack för tipset :tummenupp

Var några skåningar på Sviestad som snackade om den banan också :)
Srw är riktigt skoj om man kör motard :yoparty

Fan, min hoj har ju tyskröv :gnissla

Bifogat

• untitled.JPG
    untitled.JPG
    65.9 KB · Visningar: 93
Last edited:
Stulen er6-n ... ?

Någon som saknar en kawa er-6 grå med röd ram ?
Såg en ev stulen sådan vid 14 tiden i frölunda.
Trasa i tanklocket och utan tändningslås ...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman