Spamtråd M+S

är d bara jag eller har comhem digital tv pajat ikväll? lönt att tima det med champions league..

Comhem har strömavbrott i sthlm, avgrävd kabel. Hemsida, telefoni och ett gäng kanaler är nere bl.a
Det där med redunans är bara för kärringar! :3freak

Kan inte låta bli att undra om Långa farbrorn vart och grävt i någon annans rabatt.. Kan ju inte vara en slump att en kabel blir avgrävd vid samma tillfälle som han fått sig en grävmaskin :tungan
 
Last edited:
nu har jag antagligen förhindrat en stöd av mina prylar jag hade i bilen.(tank plus lite annat till mc) då det kom en skum jävel på hojj och stannade å stängde av och började lysa in i min bil med fitt lampa. hade dessutom avstäld hojj som dessutom inte var rätt hojj enligt regplåten då det var en xj600 91a å denna som han körde var nyare. med helkåpa. olika färg på alla kåper. fan att jag glömde kameran uppe i lghn. skulle tagit kort på denna Skojjaren! (förbannad)
 
Snart lunch!

Nån som har tips på nåt bra ställe?
(Utgår till fots från Brunnsparken)
 
12h race på Falkenbergs motorbana!

På lördag är det dags för min tävlingspremiär på falkenbergs motorbana. Tror inte jag lyckas hålla samma hastighet som när jag var där ifjol på kvällskörning :D

12h RULLSKIDOR är det nu som gäller. Flest varv vinner :gnissla . Vi är max 6 st i varje lag.

Så ni som vill se tjejer o killar i kroppsstrumpor är välkommna ner o heja. Vi åker mellan 8-20 :banana
 

Bifogat

  • rullskidor_elpex_wasa_610.jpg
    rullskidor_elpex_wasa_610.jpg
    9.8 KB · Visningar: 32
På lördag är det dags för min tävlingspremiär på falkenbergs motorbana. Tror inte jag lyckas hålla samma hastighet som när jag var där ifjol på kvällskörning :D

12h RULLSKIDOR är det nu som gäller. Flest varv vinner :gnissla . Vi är max 6 st i varje lag.

Så ni som vill se tjejer o killar i kroppsstrumpor är välkommna ner o heja. Vi åker mellan 8-20 :banana

Du är en mycket sjuk man...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top