Spamtråd M+S

är d bara jag eller har comhem digital tv pajat ikväll? lönt att tima det med champions league..

Comhem har strömavbrott i sthlm, avgrävd kabel. Hemsida, telefoni och ett gäng kanaler är nere bl.a
Det där med redunans är bara för kärringar! :3freak

Kan inte låta bli att undra om Långa farbrorn vart och grävt i någon annans rabatt.. Kan ju inte vara en slump att en kabel blir avgrävd vid samma tillfälle som han fått sig en grävmaskin :tungan

Last edited:
nu har jag antagligen förhindrat en stöd av mina prylar jag hade i bilen.(tank plus lite annat till mc) då det kom en skum jävel på hojj och stannade å stängde av och började lysa in i min bil med fitt lampa. hade dessutom avstäld hojj som dessutom inte var rätt hojj enligt regplåten då det var en xj600 91a å denna som han körde var nyare. med helkåpa. olika färg på alla kåper. fan att jag glömde kameran uppe i lghn. skulle tagit kort på denna Skojjaren! (förbannad)

Snart lunch!

Nån som har tips på nåt bra ställe?
(Utgår till fots från Brunnsparken)

12h race på Falkenbergs motorbana!

På lördag är det dags för min tävlingspremiär på falkenbergs motorbana. Tror inte jag lyckas hålla samma hastighet som när jag var där ifjol på kvällskörning :D

12h RULLSKIDOR är det nu som gäller. Flest varv vinner :gnissla . Vi är max 6 st i varje lag.

Så ni som vill se tjejer o killar i kroppsstrumpor är välkommna ner o heja. Vi åker mellan 8-20 :banana

Bifogat

• rullskidor_elpex_wasa_610.jpg
    rullskidor_elpex_wasa_610.jpg
    9.8 KB · Visningar: 32
På lördag är det dags för min tävlingspremiär på falkenbergs motorbana. Tror inte jag lyckas hålla samma hastighet som när jag var där ifjol på kvällskörning :D

12h RULLSKIDOR är det nu som gäller. Flest varv vinner :gnissla . Vi är max 6 st i varje lag.

Så ni som vill se tjejer o killar i kroppsstrumpor är välkommna ner o heja. Vi åker mellan 8-20 :banana

Du är en mycket sjuk man...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...