Spamtråd M+S

Tapper makes som lööööve!
 

Bifogat

  • LL.jpg
    LL.jpg
    26.1 KB · Visningar: 189
Last edited:
Stämplade in på jobbet för en halvtimme sen, snäppet tidigare än normalt. Kom direkt från stockholm och metallica. :näsblod
Hade inte sett dem sen -92 så det var ju trevligt. Kommer nog somna rätt fint ikväll känns det som..
 
Stämplade in på jobbet för en halvtimme sen, snäppet tidigare än normalt. Kom direkt från stockholm och metallica. :näsblod
Hade inte sett dem sen -92 så det var ju trevligt. Kommer nog somna rätt fint ikväll känns det som..

:näsblod Om du nu kan hålla dig till ikväll...

Idag är det tisdag. Antagligen sen segaste dagen på hela veckan, sen är det bara nedförsbacke :banana
 
Idag åkte jag spårvagn. Det var rätt ok faktiskt. Kanske är för att det inte blir mer än ca 100m att gå totalt från dörr till dörr.
 

:kiss

Idag åkte jag spårvagn. Det var rätt ok faktiskt. Kanske är för att det inte blir mer än ca 100m att gå totalt från dörr till dörr.

Spårvagn är oftast bättre än vad många tror! Nu är det ju ingen fara för dig Mark, men man ska nog vara försiktig nu för tiden om man har långt hår så att ingen är där och klipper i det... :3freak
 
Last edited:
Spårvagn är oftast bättre än vad många tror! Nu är det ju ingen fara för dig Mark, men man ska nog vara försiktig nu för tiden om man har långt hår så att ingen är där och klipper i det... :3freak

Förstår inte gnället, många tjejer lägger ju ner flera hundra kr/mån för att få klippa sig, nu får man de gjort på väg till jobbet och gratis :yoparty

Undra vad han gör med håret?
Kanske sätter det på en barbara...
 
Förstår inte gnället, många tjejer lägger ju ner flera hundra kr/mån för att få klippa sig, nu får man de gjort på väg till jobbet och gratis :yoparty

Undra vad han gör med håret?
Kanske sätter det på en barbara...

Jag tror han klistrar fast det på sitt könsorgan :tungan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top