Alming
-----------------------
Borde inte jaaag stå för styrandet?![]()
styrfylla är straffbart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Borde inte jaaag stå för styrandet?![]()
Borde inte jaaag stå för styrandet?![]()
styrfylla är straffbart![]()

Jag är ju alltid den nykrare av oss två, så jag står för styrandet![]()

Varför får man ut fyrkantiga kort ur kameran när hålet som släpper in ljus är runt?![]()
Varför får man ut fyrkantiga kort ur kameran när hålet som släpper in ljus är runt?![]()
styrfylla är straffbart![]()

Nej du är bara ett redskap i hela styrandeprocessen!![]()

Då borde Styret åkt dit för länge sen
![]()

Bah... det klarar du ju aldrig att dömma utifrån när vi va på rockbaren sist..Borde inte jaaag stå för styrandet?![]()
:Bah... det klarar du ju aldrig att dömma utifrån när vi va på rockbaren sist..:

den 27e? jag åker hem igen den 28e Haha, ne det va ju evigheter sen.. när du hade skaffat ny mobil och helt plötsligt gått upp i rök...
Fan jag saknar dessa ölkvällarna, Kan vi inte ta en reuoinion när jag kommer hem i jul, och dricka öl på nån krog/pub?? (Jag lägger dock in veto på att vi inte går till just Rockbaren.....)
Men vad sägs om en "JULÖL"den 27e? jag åker hem igen den 28e
![]()

Haha, ne det va ju evigheter sen.. när du hade skaffat ny mobil och helt plötsligt gått upp i rök...![]()
Fan jag saknar dessa ölkvällarna, Kan vi inte ta en reuoinion när jag kommer hem i jul, och dricka öl på nån krog/pub?? (Jag lägger dock in veto på att vi inte går till just Rockbaren.....)
Men vad sägs om en "JULÖL"den 27e? jag åker hem igen den 28e
![]()
Hade gärna hakat på på det men jag är i Belgien då...
Rockbaren är ju ett måste!!![]()
Aaah, nu minns jag! Att de va så där berodde på lite andra saker som hade hänt också. Jag brukar vara lite mer "pigg" än så
27e passar mig fint.![]()
: Vart ska vi då??? Babar har ju vart en klassiker med, men det är inte så mycket rock där... och jag är inge förtjust i sticky
Några andra bra förslag?Gött: Vart ska vi då??? Babar har ju vart en klassiker med, men det är inte så mycket rock där... och jag är inge förtjust i sticky
Några andra bra förslag?
![]()
Hade gärna hakat på på det men jag är i Belgien då...
Rockbaren är ju ett måste!!![]()


Banger
Ta det lugnt i Belgien detta nyår!![]()
Genitalier eller dinosaurier?Var köper man roliga pepparkaksformar?![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |