Spamtråd M+S

Är det inte jävligt oproffsigt att använda sig av smileys i officiella mail?
Det är något som stör mig fruktansvärt mycket! :gnissla
 
Är det inte jävligt oproffsigt att använda sig av smileys i officiella mail?
Det är något som stör mig fruktansvärt mycket! :gnissla

Håller också med om att det är jobbigt att det ofta anses oproffsigt :gnissla
Alla företag borde ha en liten kurs där folk lär sig vikten av smileys och vilka det finns. SHs smileysar borde vara standard :hojsmilie


Fan vad grymt :rock :hoppa :Rockbanan
Du kommer väl ihåg var vi står ;)

Verkar komma en del bra band till SRF nästa år. Kanske skulle ta en tripp dit. :rock

Så klart! :Petter
 
Nån som skall bo i stuga där nere då och vad kostar stuga? Tält orkar jag ju inte med. :)
 
Nån som skall bo i stuga där nere då och vad kostar stuga? Tält orkar jag ju inte med. :)

Jag ska bo i stuga med Jimpa o några andra.
Kan kolla vad priset ligger på och om vi kanske har en plats över.

Kolleviks camping är det vi bor på iaf.
15-20min bussresa från området.
 
Jag ska bo i stuga med Jimpa o några andra.
Kan kolla vad priset ligger på och om vi kanske har en plats över.

Kolleviks camping är det vi bor på iaf.
15-20min bussresa från området.

Låter fint. Tar gärna en plats isf om det går bra. :)
 
Stugan var visst redan full :gnissla

Men en snubbe är inte 100% ännu...
Han ska säga definitivt ja eller nej nästa vecka.

Kommer han inte så är platsen din, I'll let you know!


Wow, jag kommer kanske ha mycket öl i mitt tält då :öl Får kanske ta ett större i år...

Jo dit hittar jag alltid!
Annars kan jag ju springa bort till dit tält, eller till husvagnen eller något annat strategiskt ställe jag placerat ut öl på :tungan

-Vet du var vi står?
-Ja...
-MEN GÅ OCH KÖP ÖL DÅ! :hihi

eller hur det nu var
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top