Spamtråd M+S

Haha, ne det va ju evigheter sen.. när du hade skaffat ny mobil och helt plötsligt gått upp i rök... :hihi


Fan jag saknar dessa ölkvällarna, Kan vi inte ta en reuoinion när jag kommer hem i jul, och dricka öl på nån krog/pub?? (Jag lägger dock in veto på att vi inte går till just Rockbaren.....)
Men vad sägs om en "JULÖL" :öl den 27e? jag åker hem igen den 28e :(
 
Haha, ne det va ju evigheter sen.. när du hade skaffat ny mobil och helt plötsligt gått upp i rök... :hihi


Fan jag saknar dessa ölkvällarna, Kan vi inte ta en reuoinion när jag kommer hem i jul, och dricka öl på nån krog/pub?? (Jag lägger dock in veto på att vi inte går till just Rockbaren.....)
Men vad sägs om en "JULÖL" :öl den 27e? jag åker hem igen den 28e :(

Hade gärna hakat på på det men jag är i Belgien då...

Rockbaren är ju ett måste!! :mattias
 
Haha, ne det va ju evigheter sen.. när du hade skaffat ny mobil och helt plötsligt gått upp i rök... :hihi

Aaah, nu minns jag! Att de va så där berodde på lite andra saker som hade hänt också. Jag brukar vara lite mer "pigg" än så :)


Fan jag saknar dessa ölkvällarna, Kan vi inte ta en reuoinion när jag kommer hem i jul, och dricka öl på nån krog/pub?? (Jag lägger dock in veto på att vi inte går till just Rockbaren.....)
Men vad sägs om en "JULÖL" :öl den 27e? jag åker hem igen den 28e :(

27e passar mig fint. :)
 
Hade gärna hakat på på det men jag är i Belgien då...

Rockbaren är ju ett måste!! :mattias

Rockbaren är ett skitbra ställe, jag kommer tyvärr ändå inte kunna uppskatta det på ett par år frammöver.... Jag va där när jag fick beskedet om Fabbe och Nino :(

Så vi väljer en annan pub :)

Aaah, nu minns jag! Att de va så där berodde på lite andra saker som hade hänt också. Jag brukar vara lite mer "pigg" än så :)


27e passar mig fint. :)


Gött :banana: Vart ska vi då??? Babar har ju vart en klassiker med, men det är inte så mycket rock där... och jag är inge förtjust i sticky :gnissla Några andra bra förslag?
:)
 
Gött :banana: Vart ska vi då??? Babar har ju vart en klassiker med, men det är inte så mycket rock där... och jag är inge förtjust i sticky :gnissla Några andra bra förslag?
:)

Dancing Dingo är bra ställe med bra musik tycker jag.
Litet ställe dock så risken är väl att det är full iom lönehelg och jul om inte alla har supit sönder sig på juldagen. Men är man där tidigt så är de säkert inga problem :)
Annars finns ju Excet och Nivå med..

Hade gärna hakat på på det men jag är i Belgien då...

Rockbaren är ju ett måste!! :mattias

Banger :tungan
Ta det lugnt i Belgien detta nyår! :mattias
 
Last edited:
Wtf homes?!? Wtf-ing f?!?
Jag vill bara rösta på Hellacopters till Guldmicken men tvingas ta ställning till killen som kan prata med hästar och H. Helvetesström etc.

Wtf-ing f?!? F-this!!
Jag ville bara rösta på Hellsongs som årets visa/folkmusik och Hellacopters som årets grupp men sista dagen för grammis var igår.
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top