Spamtråd M+S

Välj inte bort saker bara för att det är tråkigt om det finns ens den minsta möjlighet att du kan needa dem senare i livet. Se på mig, tvungen att gå ba(j)sår lexom :gnissla

Behöver jag veta något senare i livet så lär jag mig det då:tummenupp
Ska starta eget företag som projektarbete i 3an och efter studenten så blire antingen att fortsätta på det företaget(om det blir bra) eller att starta ett nytt:tummenupp Det är därför jag går Handel.

Ska ha praktik hela vårterminen (-09) och endast vara i skolan på måndagar för kärnämnen:tummenupp Funderar på Hondacenter eller något liknande, någon som har förslag?

Vill alltså bli säljare, helst inom MC:)

Behöver jag veta något senare i livet så lär jag mig det då:tummenupp
Ska starta eget företag som projektarbete i 3an och efter studenten så blire antingen att fortsätta på det företaget(om det blir bra) eller att starta ett nytt:tummenupp Det är därför jag går Handel.

Ska ha praktik hela vårterminen (-09) och endast vara i skolan på måndagar för kärnämnen:tummenupp Funderar på Hondacenter eller något liknande, någon som har förslag?

Vill alltså bli säljare, helst inom MC:)

Jag tycker du ska satsa stenhårt på nån Hyuouysong återförsäjare.. Säkert förtur iom erfarenheten av att du har ägt en sådan..:tummenupp :tuttar

Last edited:
Ja, det är ju bättre att satsa på KTM. Hur går de för dem dära Johans MC? Många nöjda kunder?

Hur nöjd som helst:tummenupp Och tydligen så har dem även lyckats kränga av min gamla FMX på rekordtid:näsblod Så kunder har dem allt:)

Förstod inte riktigt vad du menade med ditt inlägg, har du läst på wikipedia att Johans MC inte har några nöjda kunder, eller:va

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back