Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska äntligen få en ny balkong
Kan jag få din gamla då?![]()
![]()
Kan jag få din gamla då?![]()
![]()
Borde inte jag ha första tjing på balkongen? Jag menar, jag har ju trots allt satt livet på spel på den en gång![]()
Det är väl bara att låta fantasin flöda fritt efter en ordentlig dos alkoholVad skulle du hitta på för tokigheter om det var din balkong?![]()
Kolla så hon inte heter Moreus i efternamn, för i så fall är hon inte sjukgymnast :skrika: eller tja,... det beror ju på hur man ser det, men sånna som den Eva jag tänker på, dem skriver ut piller om dem anser en vara "sjuk", åså får man inte ligga på en två veckorGIPSBEFRIAD!!!![]()
![]()
Så imorron ska jag och mitt lillfinger gå på sjukgymnastik hos en snäll tant med vitt hår som heter Eva![]()
Idag får man ta på sig våtdräkten när man ska rasta hunden![]()
Kolla så hon inte heter Moreus i efternamn, för i så fall är hon inte sjukgymnast :skrika: eller tja,... det beror ju på hur man ser det, men sånna som den Eva jag tänker på, dem skriver ut piller om dem anser en vara "sjuk", åså får man inte ligga på en två veckor: fatta hur ont i fötterna jag hade sen....
![]()
![]()
smör gås
Frukost på sängen
Idag har jag avgått med seger mot ledningen på mitt jobb tack vare att jag var en böld i röven på dom, dock med sakliga argument och inte med sånna argument som jag brukar ha här på Sh .![]()
Nej, absolut nej. Dom ville jag skulle göra samma saker som idag fast med en annan chef. Detta lät för mig som att gå på lina högt som fan i luften utan nån säkerhetslina.ville dem kicka dig? Det finns salvor mot bölder i röven...
Haru semester?Jag vill tillbaka till mitt jobb![]()
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |