Spamtråd M+S

GIPSBEFRIAD!!! :tuttar :yoparty
Så imorron ska jag och mitt lillfinger gå på sjukgymnastik hos en snäll tant med vitt hår som heter Eva :)

GIPSBEFRIAD!!! :tuttar :yoparty
Så imorron ska jag och mitt lillfinger gå på sjukgymnastik hos en snäll tant med vitt hår som heter Eva :)
Kolla så hon inte heter Moreus i efternamn, för i så fall är hon inte sjukgymnast :skrika: eller tja,... det beror ju på hur man ser det, men sånna som den Eva jag tänker på, dem skriver ut piller om dem anser en vara "sjuk", åså får man inte ligga på en två veckor :3freak: fatta hur ont i fötterna jag hade sen.... :hihi :rolleyes:

Kolla så hon inte heter Moreus i efternamn, för i så fall är hon inte sjukgymnast :skrika: eller tja,... det beror ju på hur man ser det, men sånna som den Eva jag tänker på, dem skriver ut piller om dem anser en vara "sjuk", åså får man inte ligga på en två veckor :3freak: fatta hur ont i fötterna jag hade sen.... :hihi :rolleyes:

Vadå blir man så ful av pillrena att ingen vill ligga? :skrämd

Idag har jag avgått med seger mot ledningen på mitt jobb tack vare att jag var en böld i röven på dom, dock med sakliga argument och inte med sånna argument som jag brukar ha här på Sh .:hoppa

Idag har jag avgått med seger mot ledningen på mitt jobb tack vare att jag var en böld i röven på dom, dock med sakliga argument och inte med sånna argument som jag brukar ha här på Sh .:hoppa

ville dem kicka dig? Det finns salvor mot bölder i röven...

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025