Spamtråd M+S

Välj inte bort saker bara för att det är tråkigt om det finns ens den minsta möjlighet att du kan needa dem senare i livet. Se på mig, tvungen att gå ba(j)sår lexom :gnissla

Behöver jag veta något senare i livet så lär jag mig det då:tummenupp
Ska starta eget företag som projektarbete i 3an och efter studenten så blire antingen att fortsätta på det företaget(om det blir bra) eller att starta ett nytt:tummenupp Det är därför jag går Handel.

Ska ha praktik hela vårterminen (-09) och endast vara i skolan på måndagar för kärnämnen:tummenupp Funderar på Hondacenter eller något liknande, någon som har förslag?

Vill alltså bli säljare, helst inom MC:)

Behöver jag veta något senare i livet så lär jag mig det då:tummenupp
Ska starta eget företag som projektarbete i 3an och efter studenten så blire antingen att fortsätta på det företaget(om det blir bra) eller att starta ett nytt:tummenupp Det är därför jag går Handel.

Ska ha praktik hela vårterminen (-09) och endast vara i skolan på måndagar för kärnämnen:tummenupp Funderar på Hondacenter eller något liknande, någon som har förslag?

Vill alltså bli säljare, helst inom MC:)

Jag tycker du ska satsa stenhårt på nån Hyuouysong återförsäjare.. Säkert förtur iom erfarenheten av att du har ägt en sådan..:tummenupp :tuttar

Last edited:
Ja, det är ju bättre att satsa på KTM. Hur går de för dem dära Johans MC? Många nöjda kunder?

Hur nöjd som helst:tummenupp Och tydligen så har dem även lyckats kränga av min gamla FMX på rekordtid:näsblod Så kunder har dem allt:)

Förstod inte riktigt vad du menade med ditt inlägg, har du läst på wikipedia att Johans MC inte har några nöjda kunder, eller:va

Last edited:
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck