Spamtråd M+S

Nu är det dax att åka hem, ska klippa häcken som är mot grannen till höger (om man står med magen mot baksidan på huset på baksidan och har blicken rakt fram).
 
Last edited:
Är det inte gej med fäjsbuck?:va
HBT är det vi föredrar att kalla sådana saker nu för tiden, häng med i utvecklingen din åldring :7peta
Sen när funkar fäjsboken då?
Jävla skitsida...

Den är att likställa med ett annat forum, behöver jag nämna vilket?

Idag ska jag kolla läget i Mellerud tänkte jag. Har inte bemödat mig med att kolla var det kan tänkas vara beläget men det låter lite som Dalsland (igen) tycker jag. Gissningsvis (eller kanske mer förhoppningsvis) så är det lite mer party där än i Färgelanda, och att macken i fråga inte stänger strax efter barnprogrammen på tv som den förra tydligen gjorde. Enligt vissa informationskällor ska det finnas en akvedukt i Dalsland, finns den vid/i/krin Mellerud då kanske? Är den värd att se på? Är den läskig?

Vill ni se läskig skit, åk till Preem i Färgelanda och titta på masten som står alldeles intill där, en riktig kalsongbytare :eek:
 
Leta efter min gamla hoj då, den bor där nu ;=)
HBT är det vi föredrar att kalla sådana saker nu för tiden, häng med i utvecklingen din åldring :7peta


Den är att likställa med ett annat forum, behöver jag nämna vilket?

Idag ska jag kolla läget i Mellerud tänkte jag. Har inte bemödat mig med att kolla var det kan tänkas vara beläget men det låter lite som Dalsland (igen) tycker jag. Gissningsvis (eller kanske mer förhoppningsvis) så är det lite mer party där än i Färgelanda, och att macken i fråga inte stänger strax efter barnprogrammen på tv som den förra tydligen gjorde. Enligt vissa informationskällor ska det finnas en akvedukt i Dalsland, finns den vid/i/krin Mellerud då kanske? Är den värd att se på? Är den läskig?

Vill ni se läskig skit, åk till Preem i Färgelanda och titta på masten som står alldeles intill där, en riktig kalsongbytare :eek:
 
Enligt vissa informationskällor ska det finnas en akvedukt i Dalsland, finns den vid/i/krin Mellerud då kanske? Är den värd att se på? Är den läskig?

Vill ni se läskig skit, åk till Preem i Färgelanda och titta på masten som står alldeles intill där, en riktig kalsongbytare :eek:


Kör du lastbilen på den asfalterade och livsfarligt roliga kostigen som är i vid akvedukten blir jag impad.
Kör inte på någon hojbroder (t.ex styret) som brukar fördriva sin fritid med att brassa helvetet på den slingan bara!
 
Den är att likställa med ett annat forum, behöver jag nämna vilket?

Idag ska jag kolla läget i Mellerud tänkte jag. Har inte bemödat mig med att kolla var det kan tänkas vara beläget men det låter lite som Dalsland (igen) tycker jag. Gissningsvis (eller kanske mer förhoppningsvis) så är det lite mer party där än i Färgelanda, och att macken i fråga inte stänger strax efter barnprogrammen på tv som den förra tydligen gjorde. Enligt vissa informationskällor ska det finnas en akvedukt i Dalsland, finns den vid/i/krin Mellerud då kanske? Är den värd att se på? Är den läskig?

Vill ni se läskig skit, åk till Preem i Färgelanda och titta på masten som står alldeles intill där, en riktig kalsongbytare :eek:

Akvedukten ligger i Håverud, ett par mil norr om Mellerud och så vänster. :tungan
Förutom att den fina akvedukten ligger där, börjar även brudfjällsvägen som Alming sa. Det är en av de roligaste vägarna jag kört på. Skulle inte rekommendera dig att brassa satan där med en 25m lång tankbil dock.. :)

Mellerud kommer du enklast till via 45an (om du inte skall stanna till någonstans innan).


Edit:
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=882&a=369780
http://www.youtube.com/watch?v=Y4mBQmOzJac

Någon som vill ta en tur dit en lördag eller söndag nästa gång det är en fin helg? Alt en dag när man har semester. Det är en heldagstur att ta sig fram & tillbaka. :)




Kör du lastbilen på den asfalterade och livsfarligt roliga kostigen som är i vid akvedukten blir jag impad.
Kör inte på någon hojbroder (t.ex styret) som brukar fördriva sin fritid med att brassa helvetet på den slingan bara!

Har inte brassat där på länge nu tyvärr.. :( Det var riktigt fint när vi var där och körde. Gott väder, go väg & fika vid sjön. Hade du vart tjej hade jag hoppat på dig. :tungan
 
Last edited:
Turkiet kommer att få det svårt mot Tyskland ikväll. Fyra får ej spela (varningar) och fem skadade. Vilket betyder 14 spelare varav tre är avbytare. Turkiets tredjemålvakt får i värsta fall hoppa in som spelare om någon spelare är riktigt trött. Fuck!

http://www.youtube.com/watch?v=Qu6tnM7Oscs
 
V I S B Y

Att dricka mousserande vin i en medeltida atmosfär som tillhör Unescos världsarv äger :yoparty...Me like
Jäsp...jag tror att det blir en simtur oxå :tungan
 

Bifogat

  • Bassangen2.jpg
    Bassangen2.jpg
    17.3 KB · Visningar: 61
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top