Det är deras dåliga samvete för allt det skall få gjort innan semestern du ser.....
![]()
Mitt samvete slog jag ihjäl för många år sedan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är deras dåliga samvete för allt det skall få gjort innan semestern du ser.....
![]()
Men hallå!! Här vankar man åsså funkar itte fäjsbukken!! Mitt liv är förbi![]()
Slewtade 04.30, bombade hem och kom i säng typ 05 så ju du dä mattvafan!! är du lika trött som din håj äller?
Mitt samvete slog jag ihjäl för många år sedan![]()
Nu är det dax att åka hem, ska klippa häcken som är mot grannen till höger (om man står med magen mot baksidan på huset på baksidan och har blicken rakt fram).
HBT är det vi föredrar att kalla sådana saker nu för tiden, häng med i utvecklingen din åldringÄr det inte gej med fäjsbuck?![]()
Sen när funkar fäjsboken då?
Jävla skitsida...
HBT är det vi föredrar att kalla sådana saker nu för tiden, häng med i utvecklingen din åldring
Den är att likställa med ett annat forum, behöver jag nämna vilket?
Idag ska jag kolla läget i Mellerud tänkte jag. Har inte bemödat mig med att kolla var det kan tänkas vara beläget men det låter lite som Dalsland (igen) tycker jag. Gissningsvis (eller kanske mer förhoppningsvis) så är det lite mer party där än i Färgelanda, och att macken i fråga inte stänger strax efter barnprogrammen på tv som den förra tydligen gjorde. Enligt vissa informationskällor ska det finnas en akvedukt i Dalsland, finns den vid/i/krin Mellerud då kanske? Är den värd att se på? Är den läskig?
Vill ni se läskig skit, åk till Preem i Färgelanda och titta på masten som står alldeles intill där, en riktig kalsongbytare![]()
Enligt vissa informationskällor ska det finnas en akvedukt i Dalsland, finns den vid/i/krin Mellerud då kanske? Är den värd att se på? Är den läskig?
Vill ni se läskig skit, åk till Preem i Färgelanda och titta på masten som står alldeles intill där, en riktig kalsongbytare![]()
Den är att likställa med ett annat forum, behöver jag nämna vilket?
Idag ska jag kolla läget i Mellerud tänkte jag. Har inte bemödat mig med att kolla var det kan tänkas vara beläget men det låter lite som Dalsland (igen) tycker jag. Gissningsvis (eller kanske mer förhoppningsvis) så är det lite mer party där än i Färgelanda, och att macken i fråga inte stänger strax efter barnprogrammen på tv som den förra tydligen gjorde. Enligt vissa informationskällor ska det finnas en akvedukt i Dalsland, finns den vid/i/krin Mellerud då kanske? Är den värd att se på? Är den läskig?
Kör du lastbilen på den asfalterade och livsfarligt roliga kostigen som är i vid akvedukten blir jag impad.
Kör inte på någon hojbroder (t.ex styret) som brukar fördriva sin fritid med att brassa helvetet på den slingan bara!
Någon som vill ta en tur dit en lördag eller söndag nästa gång det är en fin helg? Alt en dag när man har semester. Det är en heldagstur att ta sig fram & tillbaka.![]()
Jag vill![]()
Att dricka mousserande vin i en medeltida atmosfär som tillhör Unescos världsarv äger...Me like
Jäsp...jag tror att det blir en simtur oxå![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |