Spamtråd M+S

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Tacka vet jag Kåttedala. Där man parkerar som man vill. Dricker sprit mitt i veckan. Vallar hundar på andras balkonger och äter taggtråd till frukost!!!!1
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
God natt o sov så gott!

Samma samma....

:wiggle




"SÄRSKRIVNINGSHJÄLP: Ord som uttalas som ett (1) ord sitter ihop. T.ex försäkringsskador, personskador. Underlätta läsning, tack!"


EDIT: ABSOLUT INGENTING MOT DIG, BARA ROLIGT ATT CITERA SOM SISTAINLÄGG, TÄNKTE JAG! Faktiskt.

:kiss
 

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Ort
Djefvulsön
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Ja, han skulle säkert bli jätteglad och inte alls trött imorgon! Men tänk på vad han skrev; han får avdrag om han skjuter sig i foten!

Haha, ja, så kanske han skrev om man vänder lite påt! :)
Men han har ju ändå körförbud på bajken!

Samma samma....

:wiggle




"SÄRSKRIVNINGSHJÄLP: Ord som uttalas som ett (1) ord sitter ihop. T.ex försäkringsskador, personskador. Underlätta läsning, tack!"


EDIT: ABSOLUT INGENTING MOT DIG, BARA ROLIGT ATT CITERA SOM SISTAINLÄGG, TÄNKTE JAG! Faktiskt.

:kiss


Jessan anammade detta redan igår =) Var övertygad om att Pinkyh gjort dataintrång på hennes maskin....
 
Last edited:

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008

Jessan anammade detta redan igår =) Var övertygad om att Pinkyh gjort dataintrång på hennes maskin....

Japp, det gjorde jag! Hade inte sett det innan. Jag skriver inte bra själv men jag tycker ändå det är jävligt jobbigt med särskrivningar, kliar i fingrarna. :gnissla
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Nu är det på sin plats att jag säger några väl valda ord.

Jag vandrade för dryga 2 timmar sen mot min säng där jag tänkte tillbringa natten. Efter mycket vridande samt en hel del vändande så insåg jag att det var tämligen lönlöst att ligga där i mörkret och invänta sömnstadiet som aldrig riktigt ville infinna sig.

Tanken slog mig då att det på en fredag kanske hade hunnit komma in ett och annat inlägg i spamtråden som kanske kunde göra mig lite tröttare. Döm av min förvåning när jag ser att 3 bekanta herrar som jag saknat i spamtråden verkar ha gått ihop till nån mindre überkrupp och bildat nån slags superspammning (aldrig vart med om nåt liknande) :tummenupp.

Hatten av för dessa tre stiliga gossar och låt oss hoppas att dom väljer att fylla den nya alldeles eminenta tråden med liknande inlägg likt dessa som jag nu de senaste 20 minutrarna granskat noga och fått mig att fnissa flertalet gånger!

Skickar även en liten eloge till er andra regularspammers som försökte hänga med så gott det gick iaf ;).


Nytt försök i sängen nu. Gonatt :).
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top