Spamtråd M+S

e de förbjudet å va ute me sin hoj å springa på fyllan menar du? :confused:

kan ju bli svårförklarat för bossebatong om man springer över någon med hojen igång mitt i natten.

Körde för övrigt över en pippi igår... Den yra runt framför mig i spåret, och vägra hoppa undan. Lyfte i panikångest upp framhjulet för att inte ha ihjäl den, men den återfanns platt eftersom bakhjulet inte flög bättre än va fågeln gjorde...
 
Får man springa med den utan körkort?
Isf kanske jag tar mig en tur imorgon, det var ett tag sen.

alming vet! :fakta

Det menas att han nu tagit blommans plats som nummer sex i listan...
Och med det ville han ligga...

Kanske inget man drar för vakten till spybar om man vill komma in.

Pasers plats var de ja tog över :) Hörde av han att han fick ligg som faen tack vare de så nu vill ja se lite action! :tuttar
 
Last edited:
Jag har en här om du vill ha:confused:
Var är den då? Emellan, sådär mmmmm som det borde vara? ;) :tungan :slicka

Gaahhhh, jag kan inte komma tillbaka till gammal spamstandard. Alltså såsom jag var innan ni föddes här på forümet.

//L. Eva på gamla meriter med whisky på samma gång. Änna.
 

Finns väl inget som hindrar dig från att putta hoj.
Däremot kan det se lite suspekt ut när man puttar runt en hoj i gbg.
Eftersom hon inte får köra, tippar jag på att hon inte drar på sig mc-kläder, vilket gör situationen än mer konstig.

Så mycket hojstölder det varit i staden på sistone, så finns det nog någon som reagerar.

Nej nej nej, det är ju jag som är NOLLAN! :D

syftade snarare på blommans plats i listor i allmänhet, t.ex fikalistan mm.

Vaddå nollan? Fattar noll änna!
 
Last edited:
Finns väl inget som hindrar dig från att putta hoj.
Däremot kan det se lite suspekt ut när man puttar runt en hoj i gbg.
Eftersom hon inte får köra, tippar jag på att hon inte drar på sig mc-kläder, vilket gör situationen än mer konstig.

Så mycket hojstölder det varit i staden på sistone, så finns det nog någon som reagerar.

Klart jjag måste ha mc-kläder! Jag kan ju ramla :näsblod
 
Var är den då? Emellan, sådär mmmmm som det borde vara? ;) :tungan :slicka

Gaahhhh, jag kan inte komma tillbaka till gammal spamstandard. Alltså såsom jag var innan ni föddes här på forümet.

//L. Eva på gamla meriter med whisky på samma gång. Änna.

Man kan ha den lite var man vill :tummenupp
 
Finns väl inget som hindrar dig från att putta hoj.
Däremot kan det se lite suspekt ut när man puttar runt en hoj i gbg.
Eftersom hon inte får köra, tippar jag på att hon inte drar på sig mc-kläder, vilket gör situationen än mer konstig.

Så mycket hojstölder det varit i staden på sistone, så finns det nog någon som reagerar.



syftade snarare på blommans plats i listor i allmänhet, t.ex fikalistan mm.

Vaddå nollan? Fattar noll änna!

De va inte blommans plats ja tog säger ja juuuu :4skrika
sen får hon väl dra med sig reg-beviset om nu inte snälla farbror blå tror på en brunett (lr va de blondin alming..;))
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top