Tack för att du påminde mig! Höll på att glömma av att jag skulle krypa ner nu...
Trodde du hade lagt dig! Du kommer träffa foten imorgon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tack för att du påminde mig! Höll på att glömma av att jag skulle krypa ner nu...
Jag har fortfarande träningsverk i armar och ben efter gårdagens roliga runda i skogen...
Känns bra faktiskt =)

Haha, jepp. Men med kryckor får du bra armträning oxå. Du får se de positiva!![]()
Vill man va fin, får man lida PIN

Jag tyckte väl att det var ok först men sen fick jag ju reda på att det inte var så bra...
För mig går det braJag har precis tryckt i mig ett knäckebröd
med smör.
Aa, det är rätt skönt i efterhand
ja tutar när ja e utanför strax då![]()
Tur att jag redan är en snygging då
Nej, nu é det faaaaaaaaaaaaaaaaan sängdax!
Du kan komma och hämta, ligger några bitar kvar i påsen.
Pysch: Godnatt (igen)
Ja, det är du så GE HIT![]()
Jag beslagtar det!
Tur att jag redan är en snygging då
!
Du kunde fått mitt, jag slängde det!
Jag hör en moppe härute nu som torrgasar, är det du eller?
Tuta sa ja dessutom, inte torrgasa 
Trodde du hade lagt dig! Du kommer träffa foten imorgon!
Du kunde fått mitt, jag slängde det!
*desperat*EY! De va ett slag under bältetTuta sa ja dessutom, inte torrgasa
![]()
Stark karaktär.
Är det pga gårdagens diskussion?
Godnatt!
Åhh nej, då blir det ju minuspoäng![]()
![]()
Har du supit dig schnygg nu?
(godnatt, återigen)
flåt...
Jag har ett farthinder utanför sovrummet, brukar höra hur det krasar om plasten på skootermopparna här på natten när det blir genomslag vid mopedisternas tappra försök att hoppa.
Brukar resultera i att ett fånigt flin växer på läpparna...
Nej då, hade slängt det innan. Åt fast jag inte tyckte att det var gott eller egentligen var sugen, då är det bara att kasta![]()
Nej, det är SuperJessan som dricker öl![]()
Nattis....
aaaah, tävling imöra? vilken klass/ puffra?

Har du slängt soppåsen?*desperat*

Jupp!
Klass 3. med pistol .22 & revolver .32![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |