Spamtråd M+S

Jag tyckte väl att det var ok först men sen fick jag ju reda på att det inte var så bra...

För mig går det bra :pannkyss Jag har precis tryckt i mig ett knäckebröd :) med smör.

Middagen idag bestod av en pilsner och 4 ostmackor.
Godiset blev efterrätt.

resterande bitar säljes till högstbjudande, påsen ingår!

Aa, det är rätt skönt i efterhand :)

ja tutar när ja e utanför strax då :tungan

Jag hör en moppe härute nu som torrgasar, är det du eller?
 
Last edited:
EY! De va ett slag under bältet :gråta Tuta sa ja dessutom, inte torrgasa :smasha

flåt...






Jag har ett farthinder utanför sovrummet, brukar höra hur det krasar om plasten på skootermopparna här på natten när det blir genomslag vid mopedisternas tappra försök att hoppa.

Brukar resultera i att ett fånigt flin växer på läpparna...
 
flåt...






Jag har ett farthinder utanför sovrummet, brukar höra hur det krasar om plasten på skootermopparna här på natten när det blir genomslag vid mopedisternas tappra försök att hoppa.

Brukar resultera i att ett fånigt flin växer på läpparna...


Haha, ja det kan dom gott ha :)
 
Nej då, hade slängt det innan. Åt fast jag inte tyckte att det var gott eller egentligen var sugen, då är det bara att kasta :)

så det är det jag ska göra nu.

Styret, det är ditt! Jag hänger ut det i ett snöre från balkongen, så slipper du tuta!

Nej, det är SuperJessan som dricker öl :D
Nattis....

hahaha
(godnatt för femrielfte gången)
gå och lägg dig nu pojkvasker!
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top