Cykelstyre
Gudomlig sporthojare
JA! Snart fika
Fråga Pysch, han skulle väl ligga![]()
Pysch, ligga?
(tant jessan sa att du ställer upp
)Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
JA! Snart fika
Fråga Pysch, han skulle väl ligga![]()
(tant jessan sa att du ställer upp
)e de förbjudet å va ute me sin hoj å springa på fyllan menar du?![]()
JA! Snart fika
Fråga Pysch, han skulle väl ligga![]()
e de förbjudet å va ute me sin hoj å springa på fyllan menar du?![]()
Gött, vill du byta mot en trasig ballong och ett bananskal?
Får man springa med den utan körkort?
Isf kanske jag tar mig en tur imorgon, det var ett tag sen.
kan ju bli svårförklarat för bossebatong om man springer över någon med hojen igång mitt i natten.
VA!? Vad har jag nu missat![]()
Motion, hojar, och skoskav, allt i ett!
Får man springa med den utan körkort?
Isf kanske jag tar mig en tur imorgon, det var ett tag sen.

Det menas att han nu tagit blommans plats som nummer sex i listan...
Och med det ville han ligga...
Kanske inget man drar för vakten till spybar om man vill komma in.

Pysch, ligga?(tant jessan sa att du ställer upp
)


Det menas att han nu tagit blommans plats som nummer sex i listan...
Och med det ville han ligga...
Var är den då? Emellan, sådär mmmmm som det borde vara?Jag har en här om du vill ha![]()

alming vet!![]()
Nej nej nej, det är ju jag som är NOLLAN!![]()
Finns väl inget som hindrar dig från att putta hoj.
Däremot kan det se lite suspekt ut när man puttar runt en hoj i gbg.
Eftersom hon inte får köra, tippar jag på att hon inte drar på sig mc-kläder, vilket gör situationen än mer konstig.
Så mycket hojstölder det varit i staden på sistone, så finns det nog någon som reagerar.

Ja, du är ju äldre än mig! och jag är gammal som gatan....![]()
Var är den då? Emellan, sådär mmmmm som det borde vara?![]()
![]()
Gaahhhh, jag kan inte komma tillbaka till gammal spamstandard. Alltså såsom jag var innan ni föddes här på forümet.
//L. Eva på gamla meriter med whisky på samma gång. Änna.
Finns väl inget som hindrar dig från att putta hoj.
Däremot kan det se lite suspekt ut när man puttar runt en hoj i gbg.
Eftersom hon inte får köra, tippar jag på att hon inte drar på sig mc-kläder, vilket gör situationen än mer konstig.
Så mycket hojstölder det varit i staden på sistone, så finns det nog någon som reagerar.
syftade snarare på blommans plats i listor i allmänhet, t.ex fikalistan mm.
Vaddå nollan? Fattar noll änna!
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |