Alming
-----------------------
Undra om man får mindre hår på bröstet av thaikrubb?![]()
det har jag inte märkt... Det är nog något med luften i thailänderna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Undra om man får mindre hår på bröstet av thaikrubb?![]()
det har jag inte märkt... Det är nog något med luften i thailänderna.
Hmm, kan säkert stämma. Vilket Thailand ger minst hår då?
Livsfarligt att åka dit.
Vad ska man då krulla ut ur den rutiga skjortan...

En tanke 05:30.-Jag tar hojen idag så kan sambon å ungarna ha bilen,
det regnar ju inte iallafall HÄR.Men det gjorde det 5km längre bort![]()
Undra hur lång tid det tar för ett par kallingar å torka?Jaja ingen ide att deppa ihop för lagom när dom har torkat så är det dags å ge sig ut igen![]()
En tanke 05:30.-Jag tar hojen idag så kan sambon å ungarna ha bilen,
det regnar ju inte iallafall HÄR.Men det gjorde det 5km längre bort![]()
Undra hur lång tid det tar för ett par kallingar å torka?Jaja ingen ide att deppa ihop för lagom när dom har torkat så är det dags å ge sig ut igen![]()

De kanske torkar fortare ifall du tar av dig dom och hänger upp dom bredvid dig istället![]()

Det är ju perfekt väder när man jobbarFifan vilket jäkla väder![]()

Ja, vem skulle vilja komma i närhetentror du man får vara ifred om man gör så på jobbet?![]()

Det är ju perfekt väder när man jobbar
Ja, vem skulle vilja komma i närheten![]()
tror du man får vara ifred om man gör så på jobbet?![]()
De kanske torkar fortare ifall du tar av dig dom och hänger upp dom bredvid dig istället![]()
Iofs men man börjar ju faktiskt märka att hösten är på väg o det är ju deprimerande...![]()

Vad snackar du för skit? Augusti är SOMMAR!![]()
Tur att det finns regnställ!
Idag fick jag provat det ordentligt, inte en gnutta våt.
Även gore-tex stövlarna fungerar ypperligt! Var ju torrare om fötterna än innan jag åkte =)
det är dåå fan att jag inte köpt ett regnställ... blir så trött på mig själv eftersom jag vet att det regnar ibland å jag inte har bil så varje dag det regnar kommer jga blöt som ett katt som badat till jobbetMen jag är less på allt jävla regn!![]()
Nu regnar det ju inte! Till o med sol ibland!
Snart lunch... Blir nog Tildas, Thai Garden eller Masala (heter det så?)
Ska du ut och äta idag igen...vad blir det?

Nu regnar det ju inte! Till o med sol ibland!
Snart lunch... Blir nog Tildas, Thai Garden eller Masala (heter det så?)
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |