Spamtråd M+S

Hmm, kan säkert stämma. Vilket Thailand ger minst hår då?

Livsfarligt att åka dit.

Vad ska man då krulla ut ur den rutiga skjortan...


Jag har inte varit där, men enligt hörsägen ska man vara populär i asien med lite hår på bringan. Gött att det finns platser i världen där sånt uppskattas.

Så du kan nog rulla ut det krulliga utan rädsla om du åker dit.
Vad dem säger om rygghår, det vet jag inte.
 
En tanke 05:30.-Jag tar hojen idag så kan sambon å ungarna ha bilen,
det regnar ju inte iallafall HÄR.Men det gjorde det 5km längre bort:mad:
Undra hur lång tid det tar för ett par kallingar å torka?Jaja ingen ide att deppa ihop för lagom när dom har torkat så är det dags å ge sig ut igen:huvet
 
En tanke 05:30.-Jag tar hojen idag så kan sambon å ungarna ha bilen,
det regnar ju inte iallafall HÄR.Men det gjorde det 5km längre bort:mad:
Undra hur lång tid det tar för ett par kallingar å torka?Jaja ingen ide att deppa ihop för lagom när dom har torkat så är det dags å ge sig ut igen:huvet

Härliga tider :D
 
En tanke 05:30.-Jag tar hojen idag så kan sambon å ungarna ha bilen,
det regnar ju inte iallafall HÄR.Men det gjorde det 5km längre bort:mad:
Undra hur lång tid det tar för ett par kallingar å torka?Jaja ingen ide att deppa ihop för lagom när dom har torkat så är det dags å ge sig ut igen:huvet

De kanske torkar fortare ifall du tar av dig dom och hänger upp dom bredvid dig istället :arsele
 
Det är ju perfekt väder när man jobbar :banana


Ja, vem skulle vilja komma i närheten :va

Iofs men man börjar ju faktiskt märka att hösten är på väg o det är ju deprimerande... :(

Borde nästan prova hänga upp kallingarna, kanske man kan få en lung stund idag :tummenupp
 
Tur att det finns regnställ!
Idag fick jag provat det ordentligt, inte en gnutta våt.
Även gore-tex stövlarna fungerar ypperligt! Var ju torrare om fötterna än innan jag åkte =)
 
Tur att det finns regnställ!
Idag fick jag provat det ordentligt, inte en gnutta våt.
Även gore-tex stövlarna fungerar ypperligt! Var ju torrare om fötterna än innan jag åkte =)

:huvet :huvet :huvet det är dåå fan att jag inte köpt ett regnställ... blir så trött på mig själv eftersom jag vet att det regnar ibland å jag inte har bil så varje dag det regnar kommer jga blöt som ett katt som badat till jobbet
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top