Spamtråd M+S

ajdå. DET är illa.. Att man inte kan få ha en hobby utan å må dåligt dagen efter hela tiden :gnissla

Du kanske gör något fel? Tar du för lite? För långsamt? Konstig ställning? :confused:

Hmm... jag tror inte att det är att jag tar för lite iaf. Ska försöka tänka på det nästa gång jag dricker så att jag kan undersöka det närmare. Det blir på lördag.

Vi får ta en kväll på krogen ngn gång :tummenupp

Anytime! ;)
Bara säga tid å plats :) Även om ja förlorar så e de kul å gått att försöka iaf!

Hmm... jag tror inte att det är att jag tar för lite iaf. Ska försöka tänka på det nästa gång jag dricker så att jag kan undersöka det närmare. Det blir på lördag.

Det tycker jag. Funkar de inte får du återkomma till Dr Styre så skall vi se om man kan fundera ut något annat :tungan

Last edited:
det är väl knappast fusk när atleter tränar inför en tävling... :va

Det här e samma sak :D

Joooho, det är de.. Om blodvärdet blir för högt så kan de misstänkas att de bloddopas å syresätter blod.. Precis som i det fallet så alkoholsätter du blodet innan för att tåla mer = FUSK

:cool:

Joooho, det är de.. Om blodvärdet blir för högt så kan de misstänkas att de bloddopas å syresätter blod.. Precis som i det fallet så alkoholsätter du blodet innan för att tåla mer = FUSK

:cool:

Men då har ju du också fuskat! Förra veckan... så måste jag jämna ut oddsen med att dricka en massa veckan som kommer :tungan

Men då har ju du också fuskat! Förra veckan... så måste jag jämna ut oddsen med att dricka en massa veckan som kommer :tungan

App app app! Ja hade läkartillstånd till det där juuu ;) Då får man nyttja förbjudna medel å metoder :)

Sluta spamma nu va, ja börjar få slut på ideer om hur ja ska vinna ju :tungan

App app app! Ja hade läkartillstånd till det där juuu ;) Då får man nyttja förbjudna medel å metoder :)

Sluta spamma nu va, ja börjar få slut på ideer om hur ja ska vinna ju :tungan

Men jag ska ju utomlands, o alla vet ju att det som händer utomlands stannar utomlands :) Med andra ord om jag dopar mig i Belgien så gills det inte i Sverige :tungan

Vi får se :)

Förövrigt önskar jag att jag befogenheter att ge folk sparken...

Säger bara: " If assholes could fly this place would be an airport!"

Vi får se :)

Förövrigt önskar jag att jag befogenheter att ge folk sparken...

Säger bara: " If assholes could fly this place would be an airport!"

Äh, gör det bara! Ingen som märker det... Säg att det kommer från högre ort om nån ifrågasätter. För det e väl ett stort företag? Så sitter folk hemma och deppar när posten dimper ner och de får veta att de e sparkade pga av de inta vart på jobbet på en vecka.:huvet
Go Donald Trump on their asses!:D

ps. Skulle vara spännande att besöka den högre orten någon gång. Undrar var den ligger...?

Ni norrlänningar blir så jekla tjötiga när ni blir lite på örat, sen somnar ni.

Jag kan vara mutbar domare :banana

Gå hem nu, klockan är efter fem, och Paser har redan stuckit!

Det ska jag med göra om en liten stund hoppas jag...

Jag kan vara mutbar domare :banana

Gå hem nu, klockan är efter fem, och Paser har redan stuckit!

Det ska jag med göra om en liten stund hoppas jag...

Last edited:
Jag tycker att Thai Garden är bra så det brukar bli det. När det var semesterstängt där så gick vi till ett ställe nästan mittemot, kommer inte ihåg vad det hette, och det var väl ok det också.

Det är thai garden som ligger mittemot.

Båda två har bra skit tycker jag!

Tyvärr inte utspringen. Det hade varit riktigt bra, men då finns risken att man hade sett ut som en thailändare efter ett tag. Undra om man får mindre hår på bröstet av thaikrubb? :va

Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...