Spamtråd M+S

Akta dig för den äckliga körsbärsölen bara :öl -> :zpy

Vilka öler man ska passa sig för har jag nog koll på efter att ha bott där i 7 år ;)
Körsbärs öl :zpy
Hallon öl glider faktiskt ner rätt så lätt ibland :öl

Fan vad man längtar nu när det är tokmycket på jobbet... Ska bli skönt att slippa den här skiten... :skitdator :6surkart :argpådato

Hur gör man lättast rent spisen inför flytt?? massa fett och göjs som sitter fast överallt och är omöjligt att få bort!!:gnissla ...

Hade precis tvättat hojen och kom då på en briljant idé... Asfaltslösning! Allt bara rinner bort! Är dock tvungen att ha alla fönster i lägenheten öppna:D

sen vaxade jag den när jag ändå höll på...:rolleyes:

Idag fick jag erfara hur det känns att tappa en knäpuck i 200 blås. Har alltid funderat på när denna dagen komma skall och idag var det dags. Lite dumt att det skedde precis efter en omkörning och den omkörda tanten fick den på rutan :näsblod.

Jag stannade såklart och pratade med henne och vi kom fram till att hennes bil klarade sig utan en endaste liten skråma. Jag bad om ursäkt och påpekade lite försynt att det kanske gick aningens fort varpå hon höll med :tuttar.

Men men, inga sura miner och hon vart nöjd och åkte vidare medans jag strosade i diket i 15 min innan jag till slut hittade min puck :).

Jag är bara glad att det inte hände 5 min tidigare då jag hade 2 hojpolare bakom mig. Pucken måste ha lossnat eftersom jag knäskrapar så mycket :rolleyes:.

Jag tror att den kännde att den levde ett innehållslöst liv och fösökte begå självmord.

:rolleyes:

:skrattaåt

@Pinky: Du kan få låna mina, dem är redan skrapade, och jag "behöver dem inte" nu.

Ser mest fånigt ut att åka med knäpuckar, som dessutom är nedslitna på en gammal CB 400 =)
F*n va jag saknar viffern...

Jag tror Pinky gjorde ett misslyckat försök att ragga upp damen i fråga:rolleyes:

Jag och Mi-Ni drog med mc-snuten idag. Han kom ikapp oss i Tolstorpsdalen men vi skakade av oss honom innan vi kom fram till Sahlgrenska. Han blev ju klart skrämd när han insåg att han låg efter Sexmaskinen och tänkte att här har jag inget att hämta.

Förövrigt mc-snut nr.2 vi såg idag

Last edited:
Han blev ju klart skrämd när han insåg att han låg efter Sexmaskinen och tänkte att här har jag inget att hämta.

Förövrigt mc-snut nr.2 vi såg idag

Hade du skinnväst på dig?

Hörde att MC-polisen fått bassning för att de kör FÖR LITE.
Kanske därför man ser dem lite oftare nu? Alternativt för att "kultur festivalen" börjat idag?

Här tänkte man sova, men så ska stollarna i gbg centrum hålla på med en massa fyrverkerier och bös!

SKÄMS!
(jag är nog bara avundsjuk för att jag inte orkar in och kolla...)

Idag har jag försovit mig ordentligt!
Första gången på länge nu som det faktiskt var svalt i sovrummet...

:trött :trött

Tycker spamtrådes borde få existera mer permanent nu iom det verkar vara garaget-funktionen som segat ner SH.. Siten har ju gått riktigt bra ett par dagar nu sen han stängde av den.

Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...