Spamtråd M+S

Fan varför tog jag hojen till jobbet igår....

Körde ned för en trotoarkant *skrap*, grenrören fick markkänning.
-"Ja ja", tänkte jag
-"Blev väl lite repor som går att polera bort"

Knappast, blev värsta bucklan :huvet

Som grädde på moset hamnade jag i världshistoriens värsta skyfall på vägen hem, t.o.m kallingarna blev dyblöta... arrrrrgh
 
Fan varför tog jag hojen till jobbet igår....

Körde ned för en trotoarkant *skrap*, grenrören fick markkänning.
-"Ja ja", tänkte jag
-"Blev väl lite repor som går att polera bort"

Knappast, blev värsta bucklan :huvet

Som grädde på moset hamnade jag i världshistoriens värsta skyfall på vägen hem, t.o.m kallingarna blev dyblöta... arrrrrgh

Samma sak har hänt mig... riktigt surt faktiskt... kolla noga så att det inte blev ngn spricka...
 
Dags att vakna nu, god morgon. Om man skulle ta och köra lite hoj kanske :).



EDIT: Kollade vädret på smhi:s hemsida så sent som kl 04 inatt och då utlovades regn hela dagen idag med en massa gråa mörka moln och inget annat. Nu 8 timmar senare ska det bli en stor sol och 22 grader kl 12-18 :va.

Synd att klaga kanske men man börjar ju undra vad dom har i lön där borta på väderstationen egentligen.
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top