Spamtråd höst/vinterutgåva 2009/2010

Status
Ej öppen för fler svar.
schyssta vindruteturkar.. bra sikt hela vinter ;):tummenupp

en sånhär med plog inbyggd kanske? :D
crazycarmod01.jpg

Fan vad kallt det var i morse :huttrar Var nere på -3. Är vintern på väg kanske? Ska man sätta på vinterdäcken snart eller vänta tills det är för sent? En bra början är väl iaf att ta fram vinterjackan.

-2.2 visade min :gnissla

Jag väntar nog lite till med vinterdäcken, kommer säkert komma in mildare luft :spå

Byta mot en S4 från 2005?

Visst, du kan tom få en TL1000 och ett halvtrasigt PS2 i mellanskillnad ;)

pris?

helst vill ja ha bakhjulsdrivet, men klart. kommer det ingen snö så kanske det inte spelar någon roll ;)

19500mil, störa servicen gjord vid 18600 (våras) på auk verkst. för 28 000 spänn >_<
feta 19" fälgar med bra däck, nya kumho vinterdäck på orginalfälgarna (odubbade, 8500:-) Dem sakerna + 100 till finns självklart kvitto på ;)

Har tänkt köra lite polish och vax på den och slänga ut på blocket för 45k sådär, men oputsad för SH'are blir priset lägre :D

Visst, du kan tom få en TL1000 och ett halvtrasigt PS2 i mellanskillnad ;)

19500mil, störa servicen gjord vid 18600 (våras) på auk verkst. för 28 000 spänn >_<
feta 19" fälgar med bra däck, nya kumho vinterdäck på orginalfälgarna (odubbade, 8500:-) Dem sakerna + 100 till finns självklart kvitto på ;)

Har tänkt köra lite polish och vax på den och slänga ut på blocket för 45k sådär, men oputsad för SH'are blir priset lägre :D

skicka över några oputsade bilder till mig så skall jag ta mig en titt.. :tummenupp

Ska på ett studiebesök nere vid Lindholmspiren i morgon. Var ställer man hojen i dessa trakter?

Ska på ett studiebesök nere vid Lindholmspiren i morgon. Var ställer man hojen i dessa trakter?

Det finns p-platser i både p-hus och ner mot vattnet till, vid Lernia och SVT. Många parkerar sina hojar vid ingångarna till Chalmers hus. Det hade jag gjort, och tror inte några p-lisor brukar springa där.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!