Spamtråd höst/vinterutgåva 2009/2010

Status
Ej öppen för fler svar.
Fan vad kallt det var i morse :huttrar Var nere på -3. Är vintern på väg kanske? Ska man sätta på vinterdäcken snart eller vänta tills det är för sent? En bra början är väl iaf att ta fram vinterjackan.

-2.2 visade min :gnissla

Jag väntar nog lite till med vinterdäcken, kommer säkert komma in mildare luft :spå

Byta mot en S4 från 2005?

Visst, du kan tom få en TL1000 och ett halvtrasigt PS2 i mellanskillnad ;)

pris?

helst vill ja ha bakhjulsdrivet, men klart. kommer det ingen snö så kanske det inte spelar någon roll ;)

19500mil, störa servicen gjord vid 18600 (våras) på auk verkst. för 28 000 spänn >_<
feta 19" fälgar med bra däck, nya kumho vinterdäck på orginalfälgarna (odubbade, 8500:-) Dem sakerna + 100 till finns självklart kvitto på ;)

Har tänkt köra lite polish och vax på den och slänga ut på blocket för 45k sådär, men oputsad för SH'are blir priset lägre :D

Visst, du kan tom få en TL1000 och ett halvtrasigt PS2 i mellanskillnad ;)

19500mil, störa servicen gjord vid 18600 (våras) på auk verkst. för 28 000 spänn >_<
feta 19" fälgar med bra däck, nya kumho vinterdäck på orginalfälgarna (odubbade, 8500:-) Dem sakerna + 100 till finns självklart kvitto på ;)

Har tänkt köra lite polish och vax på den och slänga ut på blocket för 45k sådär, men oputsad för SH'are blir priset lägre :D

skicka över några oputsade bilder till mig så skall jag ta mig en titt.. :tummenupp

Ska på ett studiebesök nere vid Lindholmspiren i morgon. Var ställer man hojen i dessa trakter?

Ska på ett studiebesök nere vid Lindholmspiren i morgon. Var ställer man hojen i dessa trakter?

Det finns p-platser i både p-hus och ner mot vattnet till, vid Lernia och SVT. Många parkerar sina hojar vid ingångarna till Chalmers hus. Det hade jag gjort, och tror inte några p-lisor brukar springa där.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC