Spamtråd höst/vinterutgåva 2009/2010

Status
Ej öppen för fler svar.
Är det en intressant kurs? Funderar nästan på att välja till den. Går du den på chalmers?

Ja visst är det intressant. Tre studiebesök är avklarad där vi har tittat på tillverkningen av gasturbiner, MAN head office och Daros i Mölnlycke som är världsledande på kolvringar.

Det ska finnas två kurser, en på Gibraltar och så den jag läser på Lindholmen. Sistnämnda är inriktad på tvärstycksmotorer, så har du inte sjön som intresse får du nog ut mer på Gibraltar. Å andra sidan så är det mycket roligare med tvärstycksmotorer, hehe.

worlds-biggest-engine-4.jpg

worlds-biggest-engine-9.jpg

Ja visst är det intressant. Tre studiebesök är avklarad där vi har tittat på tillverkningen av gasturbiner, MAN head office och Daros i Mölnlycke som är världsledande på kolvringar.

Det ska finnas två kurser, en på Gibraltar och så den jag läser på Lindholmen. Sistnämnda är inriktad på tvärstycksmotorer, så har du inte sjön som intresse får du nog ut mer på Gibraltar. Å andra sidan så är det mycket roligare med tvärstycksmotorer, hehe.

worlds-biggest-engine-4.jpg

worlds-biggest-engine-9.jpg
Okej, gött! Har ni den galne indiern, Vijay? :)

Lutar kanske åt den på gibraltar då, eftersom jag inte går sjö =)

Och så var det måndag igen :)

Astrött eftersom det blev några timmars färre sömn än vad jag hade önskat men va fan, har ju hela veckan på mig att bli ännu tröttare :tummenupp

Jag har en massa träningsvärk i nästan hela kroppen efter att ha rivit panel, brutit upp golv mm. Men vad gott det ska bli med klinkers och golvvärme i hela hallen sen :hoppa

Det är så jefla gött att jobba i ett franskt bolag med en massa fransmän. :3freak

[YOUTUBE-ID]iUCDhvbQFmU[/YOUTUBE-ID]

Du kanske kan tipsa lite om hur man ska lägga upp träningen inför varvet? :hihi

Lyssna på en gammal räv. Jag vilade mig iform. Tog inte ett löpsteg på 4 år innan jag tog mig runt GBG varvet. kan vara därför jag hade ont i benen, eller var det för jag var på Dubliners och festade fram till 4 på morgonen efter varvet.

Idag presenterade sig det nya företaget som flyttat in tillsammans med oss. Vi blev bjudna på "Karadrecka". Det gav hår både på bröstet och på ryggen och i strupen.

Last edited:
Sjukt fisig man var i magen idag då, det märks att man ätit och druckit gott i helgen :fart

Sjukt fisig man var i magen idag då, det märks att man ätit och druckit gott i helgen :fart

Betryggande att veta att tarmen mår bra Paser... :tummenupp

För övrigt kan jag rapportera att en u-båt med besättning på däck (heter det däck på en ubåt?) puttrade förbi här i hamninloppet för ett par timmar sedan.:yoparty

Last edited:
För övrigt kan jag rapportera att en u-båt med besättning på däck (heter det däck på en ubåt?) puttrade förbi här i hamninloppet för ett par timmar sedan.:yoparty

Tror att det var en Holländsk ubåt. Låg en liten i frihamnen i torsdags med en holländsk flagga viftandes där bak... :va

en kompis har bett mej göra ett kostupplägg åt honom, ska lura honom så att han blir ÄNNU FETARE(om det nu är möjligt!!) :rofl:cdevil mooooohaahahahaaaaa

en smal och smidig kompis har bett mej göra ett kostupplägg åt honom, ska hjälpa honom så att han blir ÄNNU smidigare (om det nu är möjligt!!) :tummenupp :tuttar mjaaaaaomjaaaaaaaaoooo

Kalla mig inte för kompis offentligt!! :mad:
Och det var 2 år sedan jag bad dig...första gången :gnissla

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!